endurance youngstersdag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

endurance youngstersdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 14:15

A.s. zondag 7 maart is er een endurance youngstersdag, op manege het Rutbeek. Georganiseerd door de fam de Boer en de fam Lamsma.
Zijn er nog jonge enduranceruiters op Bokt die daar naar toe komen? Wie kunnen we begroeten? Ben benieuwd of er nog bokkers komen.

Sok

Re: endurance youngstersdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 15:14

Ik heb de brief thuis gekregen, maar voor mij is het te ver rijden, plus dat m'n paard op het moment alles behalve in conditie is.. Anders had het me hartstikke leuk geleken! Misschien volgend jaar! :)

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 07:47

hee wat leuk!
moet nu naar school maar zal vanmiddag even kijken

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 21:10

Sok: er komen ook nog andere youngstersdagen dit jaar. Er wordt al een vervolg op deze dag gepland. Wanneer precies weet ik nog niet. Maar als je het te ver rijden vindt, je kan vast wel ergens overnachten en voor je paardje wordt dan wel een box vrijgemaakt. En je paard hoeft nog niet in een superconditie te zijn hoor. dat komt de volgende keer weer. ons paardje heeft ook nog geen superconditie (kan ook haast niet na zo'n prut-winter).

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 21:22

Gaaf, zal zien of ik er de volgende keer bij kan zijn!
En over z'n conditie... Hij heeft al 3 maanden niets meer gedaan, dus dat zou ik wat sneu vinden, zo vlak na de winterstop vol aan de bak :D Plus dat we zelf geen trailer hebben en ik m'n vader niet zover krijg om ons te brengen! Helaas..

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:51

Ik ben er ook bij :) wij gaan zaterdag al omdat het voor ons dik 3 uur rijden is

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 12:00

F3nn3: gezellig! Ik denk dat ik er zaterdagmiddag niet mere ben, maar zondag kom ik zeker wel. ik kom in ieder geval met dochter anouk mee als groom, maar ben daar ook ongeveer meubelstuk, aangezien mijn paard daar op stal staat en ik daar mijn dagen doorbreng!

basje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:25

Ik ben er helaas zondag niet bij, de volgende youngstersdag kom ik hopelijk wel!!

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 13:00

Was een leuke en voor al leerzame dag gisteren. gelukkig met mooi weer, al stond er wel een koude wind over het weiland. Maar we hebben mazzel gehad met het weer; vandaag ligt hier weer 5 cm SNEEUW!

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 14:24

Ik vond het ook een zeer geslaagde dag! :) Op naar CEI's :D