Breeze en ik hadden dus weer een wedstrijd 14 februari in Haaksbergen
En ik ben beniewd wat jullie van de foto's vinden
Ik zou ook wel kritiek en meningen willen hebben

Ik heb de western pleasure en hms gestart.
2x 1e
grtz Jamie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ineke80 schreef:Ziet er leuk uit zeg! mooi fel dekje ook.
Voor wat betreft commentaar op jouw rijden. Heb ik alleen een aanmerking op jouw zithouding. Hij lijkt zo vanaf de foto's een beetje geforceerd. Probeer je schouders te ontspannen en zo ook je onderrug. Span een klein beetje je buikspieren aan.
(ik herken mijzelf ook in dit beeld haha)
En lijkt dit maar zo of zit jouw bit iets te hoog? Als ik de laatste foto bekijk dan zie je het goed. Lijkt wel alsof het bit te strak omhoog zit? Of is dat een vertekend beeld?
Kirr__ schreef:Ik ben zelf geen kenner van pleasure, maar ik volg Ineke in haar uitleg, alles ziet er zo gespannen uit...
Ik vind wel dat je erg veel contact hebt, het lijkt alsof je paardje wat tegen je bit hangt, wat er is contact, maar het paard blijft met mijn hoofd recht rechtdoor lopen en er komt geen buigingetje in. Als je me volgt. Voor mij persoonlijk zo het neusje er wat meer in mogen, nu duuwt ze haar neus er nogal uit.
Maar je hebt ze zeker leuk aan het lopen. Hoe oud is je paardje? Ze oogt er jong..