Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kirr__ schreef:Je been gebruiken is anders dan er gewoon constan tegen zitten met je benen....
Je lichaam mag voor mij ook wel wat stiller, het 'lijkt' alsof je elk galoppasje even uit je zadel komt en dan terug neervalt/neer gaat zitten ....
Hoe gaat het trouwens met jou paardje?
ToLkiNAdo schreef:James is paardje waar je veel kan leren, en die eens moet voelen dat je het meent! anders kan hij wel eens profiteren van de zaak!! hehe
. Op die fora komen er zoveel mensen voorbij en als ze dan nog eens dezelfde naam hebben, haha, dan is een vergissing vlug gemaakt
. En als ik me nu weer vergis, durf ik niet meer buitenkomen
. Dana82 schreef:ToLkiNAdo schreef:James is paardje waar je veel kan leren, en die eens moet voelen dat je het meent! anders kan hij wel eens profiteren van de zaak!! hehe
Volgens mij ben jij het meisje dat ik per ongeluk voor iemand anders aanzag deze vrijdag op de Llyda stables. Op die fora komen er zoveel mensen voorbij en als ze dan nog eens dezelfde naam hebben, haha, dan is een vergissing vlug gemaakt
. En als ik me nu weer vergis, durf ik niet meer buitenkomen
.