Infomiddag Antwerpen 6 maart 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jantie

Infomiddag Antwerpen 6 maart 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 13:45

Op zaterdag 6 maart organiseert de VLP-commissie Endurance haar jaarlijkse enduranceclinic. Op het programma staan 2 dames die elk op hun vakgebied heel wat te vertellen hebben over endurance.

Als eerste komt de Nederlandse Tonkie Collee aan het woord. Tonkie is inspanningsfysiologe en heeft haar humane wetenschap omgevormd en deze op maat gemaakt voor het trainen van endurancepaarden. Op onze clinic komt zij aan jullie haar succesrecept uit de doeken doen en u uitleggen hoe u deze kan toepassen bij uw eigen trainingen.
Na het wetenschappelijke gedeelte geven we het woord aan Rachel Jaumotte. Rachel werd vorig jaar in Assisi vice-Europees kampioen met haar Arabische volbloed ruin Rukban. Rachel zal graag de tijd nemen om haar ervaringen toe te lichten alsook jullie vragen te beantwoorden. Trainingen, uitrusting, keuze van paarden, probleemstellingen, kortom, alles zit verweven in ‘Vraag het aan Rachel’. De aanwezigen mogen hun vragen vooraf reeds binnensturen en dit om de vertaling vlotter te laten verlopen ( mail naar: Jelle@vlp.be : onderwerp: vraag voor Rachel). Binnensturen vóór 28 februari! Je kan je vraag ook gewoon doorgeven via de facebookpagina van de VLP endurance!

Niets dan interessante informatie dus, gratis en voor niets voor iedere geïnteresseerde! Mis dit dus niet en schrijf je in vóór 3 maart via Jelle@vlp.be!

Datum: 6 maart 2010
Startuur: 13u
Locatie: Huis van de Sport, Boomgaardstraat 22 bus 1, 2600 Antwerpen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 09:56

Klinkt heel erg interessant. Maar antwerpen is niet echt naast de deur.
Zijn er meer nederlanders die gaan? Misschien is er iets te regelen qua carpoolen.

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 20:13

heej Lenneke, Sheila en ik gaan ook, maar ja wij wonen echt vlakbij Antwerpen dus aan ons heb je niets om mee te rijden helaas.
misschien even een topic op EF openen?

SuSEQ

Re: Infomiddag Antwerpen 6 maart 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 12:50

Ik zal er zijn!

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:59

Ik ben dan dan op wedstrijd in Severloh CEI* jammer nu is het eens vlakbij en in mijn geliefde stad.
Dus als er iemand een verslagje kan maken van de belangrijkste puntjes voor mij, dan trakteer ik die op de eerstvolgende gelegenheid dat we elkaar treffen. ;)

Jantie

Re: Infomiddag Antwerpen 6 maart 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 14:06

ok, zet hem maar klaar :)