ik had een vragen of iemand dit misschien kon oplossen.
mijn pony en ik doen sinds kort western. maar nu oefen ik trail. zodra ik het hek wil open en dicht doen gaat het goed. maar als ik het in de bak neerzet en het''hek'' een touwtje maak, vertikt ze het. Open doen gaat nog wel. maar dicht wil ze egwoon egt niet. Ik denk dat dit ook temaken heeft dat ze voor een deur wel opzij gat en voor een touw niet.
Ook doe ik achterwaards door een L, maar ik zit met een probleem. Ze doet het wel achterwaards door een L. maar met western doe je je benen naar voren met achterwaards. maar zij is dresuurmatig aangereden en gaat alleen naar achter als je je benen naar achter doet. maakt dit uit voor de wedstrijden?
ik probeer haar ook zijwaards te laten lopen met en balk tussen ze benen. Maar ze wilt altijd overschenkelen. Maar met een balk tussen haar benen, doet ze het niet meer. en ze word altijd boos op die balk. en gaat hem begraven met zand. haha!
wie o wie kan mij helpen?
gr kiara

Natuurlijk is het voor iedereen goed/beter om les te nemen, of het eens ter plaatse te laten uitleggen in ieder geval. Maar als we alleen maar roepen dat je les moet nemen, kan er nooit meer iemand een rijtechnische vraag stellen toch?