Infomiddag Endurance Limburg - 28 feb. Banholt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nina_rex

Infomiddag Endurance Limburg - 28 feb. Banholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 11:43

Als organisatoren van Dutch Mountains Endurance, de enige Nederlandse endurancewedstrijd in de wijde omtrek, krijgen we altijd veel vragen van mensen die geinteresseerd zijn in endurance. Vandaar ook dit jaar weer een informatiemiddag, om al deze vragen te beantwoorden! Deze vindt plaats op zondagmiddag 28 februari van 14 tot 17 uur bij Pensionstal Scheepers in Banholt, de locatie van waar uit ook de wedstrijd op zaterdag 15 mei start.

De toegang is gratis. Aanmelden wordt op prijs gesteld (dutchmountains@mail.com ). De middag is vooral bedoeld voor nieuwe enthousiastelingen, maar natuurlijk zijn veteranen ook welkom! :j Het is toch altijd een gezellige middag.
Voor mensen uit het Zuiden die het leuk vinden om de poster uit te printen en op hun stal, bij de lokale voerhandel, of noem maar op op te hangen, hier een versie van betere kwaliteit (PDF): Poster DME 2010 .

Hopelijk tot ziens op 28 februari, en/of op 15 mei natuurlijk! Er worden zeer waarschijnlijk ook nog trainingsritten voor kennismakers georganiseerd, maar daarover later meer.

Afbeelding

http://www.dutch-mountains-endurance.nl

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 17:22

Laat ik nou net dan op vakantie zijn ( *\o/* ) en ik dit jaar dus wéér de informatiemiddag niet kan bijwonen -O-
Maar ik zal in ieder geval mijn stalgenootje tippen :Y)

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 22:46

He jammer zeg!

MirjamN

Re: Infomiddag Endurance Limburg - 28 feb. Banholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:03

Ik doe niet aan vakantie ;-)! Kan ik daar ook vragen stellen over voer, training, lange-afstandsvervoer, wat te doen bij verzorgpunten etc.?

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 08:47

Uiteraard wordt er aandacht besteed aan training, voer, groomen e.d. :j En alle andere vragen kun je ook stellen natuurlijk.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 16:21

Nog even een schopje voor de mensen die de aankondiging evt. gemist hadden, aangezien de infomiddag komende zondag plaatsvindt. :)