[WN] Iemand ervaringen met deze trainer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrr

Iemand ervaringen met deze trainer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 13:22

Ik ben sinds kort verhuisd en rij telkens als ik naar mijn paardjes rij voorbij dit prachtig huis met weiland, prachtige stallen en round pen, nu zag ik vorige week er een auto staan met daarop een naam en een webside, ik ben direct op het net gaan surfen en ben deze site tegengekomen
http://www.performancehorses.be/
Iemand die ervaring heeft met trainer Patrick Loncke

Groetjes

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:44

Patrick Loncke is NRHA judge geloof ik, dus ik veronderstel dat hij er wel iets van kent :D
Misschien was je vorig jaar in maart op de Flanders Horse Expo? Hij gaf daar een demonstratie met een donkere palomino. Zelf heb ik er eigenlijk geen ervaringen mee.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:46

maar dat die auto daar stond wil nog niet zeggen dat hij daar woont ;) misschien was ie wel op visite of kwam ie les geven?
Ik zou gewoon eens aanbellen en vragen, dan hoor je het vanzelf.
Of is het huis en de stallen zoals op de foto´s van de site?

Kirrr

Re: Iemand ervaringen met deze trainer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 19:06

@ Cissy, die auto stond er al maanden, maar altijd zo ver dat ik niet kon lezen. Het zijn inderdaad die stallen enzo die ook op de site staan. Dus het is gewoon hij die daar woont.
Vind aanbellen ook zo onbeleefd. Wou eens horen of iemand op bokt hem kende. Maar de reactie van Jaycee klinkt toch positief (was daar spijtig genoeg vorig jaar niet), dus ik zal hem binnenkort wel eens mailen of bellen.

Andere reacties zijn altijd welkom ;-)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:12

Waarom is aanbellen onbeleefd? daar is die deurbel toch voor... :D zomaar binnenlopen of achterom komen en rondsnuffelen is onbeleefd.... hahaha!
Ik zou het er gewoon op wagen, grote kans dat je gewoon beleefd ontvangen wordt en een afspraak kunt maken om eens nader te komen kijken, je wilt gaan lessen neem ik aan? Dan kun je dat toch mooi als ´binnenkomer´ gebruiken? Dan zeg je toch gewoon: ´meneer, ik kom hier iedere keer langs en kijk vol bewondering naar uw mooie stulpje en paarden en zag uw auto staan en vraag me af of u soms ook les geeft.....´ etc....
gewoon doen! Niet geschoten altijd mis!

edit: mooi paardje heb je!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 19:25

cissy schreef:
Waarom is aanbellen onbeleefd? daar is die deurbel toch voor... :D zomaar binnenlopen of achterom komen en rondsnuffelen is onbeleefd.... hahaha!
Ik zou het er gewoon op wagen, grote kans dat je gewoon beleefd ontvangen wordt en een afspraak kunt maken om eens nader te komen kijken, je wilt gaan lessen neem ik aan? Dan kun je dat toch mooi als ´binnenkomer´ gebruiken? Dan zeg je toch gewoon: ´meneer, ik kom hier iedere keer langs en kijk vol bewondering naar uw mooie stulpje en paarden en zag uw auto staan en vraag me af of u soms ook les geeft.....´ etc....
gewoon doen! Niet geschoten altijd mis!

edit: mooi paardje heb je!

Het is meer voor in de toekomst, heb nu momenteel niet genoeg vervoer en ook nog wat andere probleempjes om op verplaatsing te trainen en ik heb al 2 trainers. Maar ben al aan het uitkijken voor tegen de zomer. Dus kan nu nog niet echt een afspraak maken voor een les. Op de site staat dat hij lessen geeft dus :D. Ik heb bij aanbellen altijd het gevoel, misschien kom ik wel op een slecht moment, daarom dat ik liever bel :+ .

Bedankt !