[WN] Ervaring met manege Reigershof?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tass

Ervaring met manege Reigershof?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 21:47

Hoi,

Ik ben vandaag bij manege Reigershof gaan kijken voor western lessen. Eind van de maand krijg ik mijn eerste les van Jan-Pieter Koopman. Ik kan nu eigenlijk niet wachten tot het zo ver is :=.

Nu ben ik benieuwd of hier nog meer mensen lessen bij deze manege. Wat is jullie ervaring?

crow

Re: Ervaring met manege Reigershof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 00:01

Ik krijg al bijna 10 jaar les van Jan Pieter. Ben erg tevreden. Heeft mij alles geleerd op het gebied van western rijden. Hij is zelf erg allround en kan informatie goed overbrengen, ziet alles en heeft veel aandacht voor je.

Ga je met je eigen paard of op een lespaard?

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 08:53

Ik ga lessen op een lespaard. Mijn eigen paard kent geen western.

Westernfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:20

Ik les ook bij JP op zijn lespaard. Leer er erg veel van, wat ik ook weer bij mijn eigen paarden gebruik (oefeningen). Om bij hem te lessen heb ik het er zefs voor over om een afstand van 155 km (heen en terug) voor af te leggen.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 16:30

Woooww :oo.

Nou dat zegt wel veel :=.

Gister was hij net begonnen met les geven dus ik heb heel die les staan kijken, vond ik erg leuk en interresant :)

Westernfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:34

155 km in totaal (heen en terug :o ) Zie dat ik het een beetje 'dom' heb neer gezet.

Mathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 00:27

Ik les sinds aug. 2009 bij J.P. en kan alleen maar zeggen : geweldig +:)+ Wat crow ook al zei ben ik het helemaal mee eens. Verder sleepte ik nogal wat 'stess/emo bagage' m.b.t. het rijden mee en hij heeft mij daar helemaal vanaf geholpen in een paar lessen. Gewoon lekker gaan lessen en kijken of je het zelf ook prettig vindt.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 11:26

Westernfjord: Dat snapte ik :D.

Mathilde: Dank je wel :D. Ik ga zeker lessen, hoop dat die 2 weken snel gaan, dan kan ik eindelijk beginnen :D.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:34

Ook ik les naar volle tevredenheid bij JP. Een aantal jaren geleden op een van zijn paarden en sinds een jaar op mijn eigen knolliewollie.

Ik kan alleen maar positief zijn over JP. Ik vind hem heel prettig lesgeven, hij laat je zelf nadenken (kauwt niet alles voor wat sommige trainers wel doen), hij kijkt ook erg naar het kunnen van de combi, hij is niet zon trainer waarbij je binnen een jaar moet doorjakkeren van L5 naar L1 :P

Wat ik ook zie is dat JP altijd met plezier lesgeeft, of je nu met een dure QH met veel potentie aankomt, of een niet westernras (tinker, fjord, shire oid, of, zoals ik, een haflinger) of je een beginner of een gevorderde bent. Hij steekt er net zoveel energie in.

Kortom een aanrader! +:)+

Kom de 31 januari gelijk een dagje bakrand hangen op de oefenwedstrijd! Kan je gelijk wat meer mensen vragen die les hebben daar naar hun ervaringen :P

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 20:55

Ik denk dat ik er de 31ste wel ben :D.

Ik breng mijn knollie de 30ste voor een maand training :D. Ben helemaal overtuigd :D.

AprilRain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:51

veel plezier :)

ik kan hem ook alleen maar aanraden.
ga er zo nu en dan les volgen en leer altijd veel bij!
mijn paardje loopt nu echt lekker!

succes

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 14:49

Dank je wel :D.