Garmin ombouwset uit VS?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NJD

Garmin ombouwset uit VS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 20:16

Wie heeft de V-Max ombouwset gekocht in de VS en naar Nederland laten verzenden? Het schijnt een stuk goedkoper te zijn, maar ik als leek heb geen idee waar ik dan zou moeten zoeken.

Ik hoor het graag!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 07:18

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:23

Ik heb hem inderdaad ook gewoon direct bij V-Max besteld. :j

Ik zag trouwens dat er een nieuwe paardenset is voor bij de Garmin, hierbij hoef je niks om te bouwen en kun je de humane band volgens mij ook nog voor jezelf gebruiken als je wil. Kost wel 140 euro, zie http://www.sellepodium.it/schedaprodotto.asp?cod=141 .

Elfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:35

Ik heb hem een drietal maanden geleden gekocht bij www.thedistancedepot.com. Verzendkosten waren daar toen rond de 30 dollar en de ombouwset was 75 dollar. De douane heeft mijn pakje nog te pakken gekregen dus nog tien euro extra. In totaal in euro was ik minder dan 75 euro kwijt, veel goedkoper dan dat ik hem in Europa zou gekocht hebben. De service was daar ook super, betaald met creditcard en binnen de zeven (!!!) dagen in België!

Het ombouwen was even prutsen maar het werkt perfect!

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:39

Nina_rex schreef:
Ik heb hem inderdaad ook gewoon direct bij V-Max besteld. :j

Ik zag trouwens dat er een nieuwe paardenset is voor bij de Garmin, hierbij hoef je niks om te bouwen en kun je de humane band volgens mij ook nog voor jezelf gebruiken als je wil. Kost wel 140 euro, zie http://www.sellepodium.it/schedaprodotto.asp?cod=141 .

Dat is helemaal mooi zeg. Geen gepruts dus. Bij mijn andere paard werkte de garmin gewoon met de humane band, maar bij dit paard dus totaal niet.