[WN] eerste les western

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bayaatje

eerste les western

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 12:28

Hoi,

ik heb gisteren mijn eerste les western gekregen. Ik rijd al van mijn 5 , dus intussen 21 jaar. Ik heb altijd engels gereden , maar dit gaf mij geen voldoening meer. Nu ben ik altijd wel geïnteresseerd geweest in western. Daarom ben ik het gaan proberen, en het was super . Ik ben helemaal in de wolken, waarom heb ik dit niet eerder ontdekt ?

Ik heb met een super leuk en gevoelig paardje mogen rijden, wat niet altijd meeviel. Deed ik te veel dan stopte hij, in het begin was het echt zoeken maar tegen het einde van de les zaten er echt stukken bij die goed voelde. De lesgeefster vond het heel netjes en dat het er al heel goed uitzag voor mijn eerste les.

Vanaf het moment dat ik het een beetje door heb , ga ik met een paardje van mij lessen.

Ik hen les genomen in de rawhide ranch in Herentals- Belgïe , echt een aanrader lessen zijn heel goed en de paarden zien er ook echt top uit.

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 12:36

Leuk! Op de RR zit je zeker goed hoor ;) Met welk paardje heb je gelest?

Cassidy

Re: eerste les western

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 12:39

Western is gaaf he? Helemaal op goed getrainde paarden. Fijn dat het zo goed ging, je bent op de Rawhide Ranch in goede handen...

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 12:58

Leuk he!! Als je er eenmaal mee besmet bent... dan wil je niets anders meer!!

Van wie krijg je dan les?

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:25

Elliebelle schreef:
Leuk he!! Als je er eenmaal mee besmet bent... dan wil je niets anders meer!!

Van wie krijg je dan les?

Dat is echt heel erg waar, het is echt heel besmettelijk:)

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 14:27

Dank je, het is inderdaad heel besmettelijk. Na het uur had ik zoiets van " ik wil nog " .

Ik weet niet op welk paardje ik gereden heb. Een vos die geschoren was, duke ofzo ?

Ik weet ook niet hoe degene heette die mij les gegeven heeft. Ik zal het haar volgende week eens vragen, ze geeft mij echt super les, ze was heel geduldig en legde alles heel goed uit.

Ik heb echt een goed gevoel bij de rawhide ranch, ik ben nog op plaatsen gaan kijken maar daar kwam ik niet altijd gelukkig buiten.

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:24

bayaatje schreef:
Dank je, het is inderdaad heel besmettelijk. Na het uur had ik zoiets van " ik wil nog " .

Ik weet niet op welk paardje ik gereden heb. Een vos die geschoren was, duke ofzo ?

Ik weet ook niet hoe degene heette die mij les gegeven heeft. Ik zal het haar volgende week eens vragen, ze geeft mij echt super les, ze was heel geduldig en legde alles heel goed uit.

Ik heb echt een goed gevoel bij de rawhide ranch, ik ben nog op plaatsen gaan kijken maar daar kwam ik niet altijd gelukkig buiten.

Ik veronderstel dat je les hebt gehad van Ann. Of volg je pleasure lessen?

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 09:14

Het was inderdaad pleasure

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 09:43

Dan heb je waarschijnlijk les gehad van Christel ;)

Mirel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:13

Ik heb morgen voor het eerst western les. Rij nu 10 jaar engels.
Heb morgen prive les met mijn eigen paad (ook engels) ben benieuwd hoe we het ervan af gaan brengen.
Wat zijn de grootste verschillen?