Dit wordt de eerste keer en ga dus bij de beginners.
Ben benieuwd of er nog meer bokkers gaan, maar ook bij gevorderen !
Dus als je gaat laat hier dan ff wat achter !!
Gr. sanurie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wig_love schreef:Waar kan je zulke dingen vinden? Ik wil graag met me pony crosstraining gaan doen maar weet megod niet waar ik dat kan vinden. Kan iemand mij helpen??
Ik hou het even in de gaten, merrie is n.l drachtig en eind maart uitgerekend.

vienna2 schreef:Ik vroeg mij af of je voor de beginnerscursus ook springervaring moet hebben. Mijn paard heeft wel eens losgesprongen, maar nog nooit met mij er op. Wel heb ik zelf vroeger veel gesprongen.
josewoos schreef:Wat ik nou niet begrijp, kan je je jou al wel of niet inschrijven?
Het zou voor mij en paard de eerste keer zijn, maar het lijkt me super! En Ermelo en Lunteren zijn ook heel goed te doen voor ons!
De maandagavond zou wel kunnen, de dinsdag avond weer niet... Maar dat kan ik natuurlijk aangeven bij het opgeven. Maar kan je je nou opegeven?
En nog een vraag die jullie misschien weten, als je bij het inschrijffrmulier van najaar 2009 kijkt zie je bij voorwaarden staan dat je lid moet zijn van KNHS. Misschien domme vraag, maar wat houd dit precies in?
Ik ben gewoon lid van een rijvereniging die aangesloten zit bij de knhs, maar heb geen startkaart of zo...