[SGW] Z sgw stang en trens en hoedje toegestaan in de dressuur ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

starremans

Z sgw stang en trens en hoedje toegestaan in de dressuur ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 16:06

ik heb een vraagje, mijn zusje kwam er laatst mee omdat ik niet wist wat ik voor mijn verjaardag vroeg en dit voorjaar waarschijnlijk Z sgw wil gaan starten, is het toegestaan om een hoedje te dragen bij de dressuur en dan ook meteen de vraag of dan een stang en trens hoofdstel ook is toegestaan ?ik zag namelijk wel iemand in een slip jas een Z proefje rijden, alhoewel ik dat weer te ver vindt gaan, maar dit mag blijkbaar wel ? en vanaf waneer mag je dan wel met stang en trens rijden en hoedje als dit niet toegestaan is in de nationale rubrieken.

hopelijk hebben jullie een antwoord :)

groetjes daphne

Mallodie

Re: Z sgw stang en trens en hoedje toegestaan in de dressuur ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:09

Hoedje mag in België zeker, ook de lange jas is toegestaan. Weet niet hoe het in NL zit.. veronderstel dat je in het Z wel met hoedje mag.. wanneer zou het anders mogen? Stang en trens weet ik niets van.. Even het regelement van de KNHS opzoeken? Staat er vast in!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:49

precies wat mallodie zegt, even in het KNHS reglement kijken :))

S&T mag iig niet in Z/1*, pas in 2*

Sim

Re: Z sgw stang en trens en hoedje toegestaan in de dressuur ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 21:39

Regelementsvraag, simpel zelf op te zoeken in het disciplineregelement. Daarom hier een slotje.