Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Qua punten meenemen, geeen idee.
Funnygirl schreef:Als nederlander kun je gewoon bij de PRAB starten. Zij hebben echter geen punten systeem zoals bij de WRAN. Hier heb je beginners. novice am, amateur en open. Naar gelang je punten op de wedstrijden wordt je wel vezocht op een gegeven moment een niveau hoger te starten. Ik weet niet of je hier dan wat mee kunt als je amateur zou starten. Dit zou je kunnen navragen bij de WRAN. Ik me voorstellen dat als je PRAB amateur start en bij de beste drie hoort van de high point je eventueel level 3 zou mogen starten. Maar dit kunnen ze je bij de WRAN wel zeggen.
) XxNadiehxX schreef:top 3 bij de amateur is toch wel hoger niveau als de l3 hoor.. geloof me..
yildiz schreef:Hey Nadieh, fijn om te horen dat het jou daar zo goed bevallen is.![]()
Ik heb nu al wat mailcontact gehad en er wordt binnen de dag op je vraag gereageerd, super (heb dat wel es anders meegemaakt!). Aangezien dit het eerste jaar is dat we wedstrijden starten, heb ik me als Beginner ingeschreven (komt denk ik toch wel overeen met L5?)