[WN] punten bijhouden bij de quarters en paints

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anick

punten bijhouden bij de quarters en paints

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 20:37

wie zou mij kunnen vertellen waar ik kan kijken hoeveel punten ik afgelopen jaar heb gehaald bij de AQHA en de APHA?
Ik kan het op de sites niet zo goed vinden. Of moet je kijken op de sites van de NQHA en de DPHC.

quarterH

Re: punten bijhouden bij de quarters en paints

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:28

aqha: ben je member? dan kun je bij het member gedeelte je showrecord opvragen. dit kost wat maar je krijgt maandelijks gratis tegoed.
volgens mij kun je bij apha ook aanvragen online als je member bent.
als je geen lid bent... tja... geen idee

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:32

Bij de paints moet je betalen om je showrecord te kunnen zien, kost geloof ik iets van 15 dollar per jaar, dan heb je apha plus, kun je dus meer bekijken dan standaard.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:33

Op het moment dat je AQHA rassenshows rijdt, moet je toch lid zijn? Of vergis ik me nu?
Als je nog geen pincode hebt aangevraagd om online te kunnen kijken, kun je dat gewoon doen als je lid bent. Je krijgt 10 Dollar per maand, daar kun je dan dingen voor op gaan zoeken. En de punten gaan per paard, niet per ruiter. Dus ga kijken naar het performance record van het paard, daar staat het per jaar opgesplitst.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 01:13

crow schreef:
Bij de paints moet je betalen om je showrecord te kunnen zien, kost geloof ik iets van 15 dollar per jaar, dan heb je apha plus, kun je dus meer bekijken dan standaard.

Ehhh niet meer :n ;( Voor die 15 dollar per jaar kan je alleen nog de standaard dingen opzoeken. Wil je APHA plus betaal je per maand (of jaar) er nog een bedrag er bovenop. De APHA is dus ook aardig duur aan het worden.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:34

Met JJ hints cool te heb je in de amateur 1 halter en 1 showmanship punt. En 2 SPB Halter punten.