Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus ik zou zeggen beugels eens iets korter proberen
) was. Dat heeft wel veel gedaan voor mijn balans en zit.
: De uitleg van het zadel staat erbij zodat iedereen weet dat ik geen flutzadel heb waar het aan kan liggen
Majo schreef:Beugels korter ja? Ik heb altijd gehoord van iedereen dat je met western je beugels juist zo lang mogelijk moet doen. Dat je nog net niet op je tenen aan het lichtrijden bent zeg maar.
Korter kan ik natuurlijk altijd proberen.
Voor de lolbroeken onder ons: De uitleg van het zadel staat erbij zodat iedereen weet dat ik geen flutzadel heb waar het aan kan liggen
Als ik hem een zadel had laten bouwen had ik andere wensen gehad 
Sonja schreef:Yep, hebben we het uitgebreid over gehad. Omdat mijn pony een mega schoft heeft en ik lekker veel buiten wil rijden met veel heuvelgebied, heeft hij ook een zadel gemaakt met een beweegbare boom. Het is geen flextree, maar wel zoiets. Dus hij heeft er rekening mee gehouden.Ik weet niet hoe jouw zadel gebouwd is? Als jij Louis verteld hebt dat je veel buiten wilt rijden ermee en dan lichtrijdt, dan heeft 'ie jouw zit ook anders gemaakt als dat je opdracht hebt gegeven voor (ik noem maar even wat) een pleasure-zit.
Sonja schreef:Overigens zeg ik niet dat het aan je zadel ligt, is slechts reactie op je opmerking over wat voor zadel het is.
Kan ook gewoon aan je eigen zit liggen (Bekken niet juist gepositioneerd, onderrug te strak/hol etc), of bv aan hoe je je paard laat lopen.