[SGW] Onze 1e crossclinic (goede foto's)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottje

Onze 1e crossclinic (goede foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 10:56

Ik had al eerder een topic gemaakt, maar nu heb ik goede foto's :D Dankzij JAZZ4ff

Het was onze eerste keer samen springen (op 1 sprongetje na, wat in mijn ogen niet mee telt :P). Ik denk dat onze hoofden voor zich spreken ... Ik heb het uiteindelijk wel heel erg naar mijn zin gehad :D

Afbeelding

Losstappen

Afbeelding

De eerste hindernis (was eerst een half kruisje)

Afbeelding

Opsprong met boomstam

Afbeelding

Paardlief wilde het water niet in ...

Afbeelding

Dus ik moest mee (heb jammer genoeg ritsen in mijn laarzen :+ )

Afbeelding

Opsprong uit waterbak

http://94.100.113.209/778400001-778450000/778437201-778437300/778437204_5_tjKw.jpeg

Opsprong vanaf de zijkant

Afbeelding

Opsprong met boomstam

Afbeelding

Zelfde

Afbeelding

Afsprong

Afbeelding

Boomstam

Afbeelding

Opsprong

Afbeelding

Opsprong

Afbeelding

Te grote afsprong :+

Afbeelding

Boomstam

Afbeelding

Close-up toen ze de waterbak in moest :D

De foto's vallen me nog heel erg mee, ik had ze veel erger verwacht :+ Wat ik zie zijn mijn tenen en afentoe misschien iets meer meegeven. Al moest ik heel goed contact houden en het tempo onder controle houden van de instructeur aangezien Dioos nogal veel gas erop heeft zitten :+

bvw

Re: Onze 1e crossclinic (goede foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:24

leuke foto'!
Maar volgens mij dacht je paardje "ga lekker zelf het water in"
Hij kijkt ook echt zo van "en nu heb jij ook natte voeten :P "

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:33

Ziet er leuk uit :D!
En inderdaad gave foto's!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:39

Leuke foto's zijn het geworden. Ik was er ook als mental support voor een stalgenootje en een collega (met die charmante gele jas :o )

Fijn dat je het uiteindelijk naar je zin hebt gehad Dat was tijdens de les niet altijd even duidelijk :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:45

het leuke aan deze foto's vind ik dat je jullie "ziet groeien". De eerste foto heel afwachtend en voorzichtig, en hoe meer foto's hoe dapperder jullie verder gaan.
Hartstikke leuk!! En commentaar komt niet van mijn kant. Het was tijdens een clinic, dus je hebt vast van de instructie wel gehoord waar je op moet letten. ;)

Lekker doorgaan met crossen hoor!!

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 16:45

bvw schreef:
leuke foto'!
Maar volgens mij dacht je paardje "ga lekker zelf het water in"
Hij kijkt ook echt zo van "en nu heb jij ook natte voeten :P "

Het was wel een beetje een streek, want ze durft water wel gewoon in :P Wij zijn die snorkelaars, heb even geen andere foto :P

mo_van_dijk schreef:
Leuke foto's zijn het geworden. Ik was er ook als mental support voor een stalgenootje en een collega (met die charmante gele jas :o )

Fijn dat je het uiteindelijk naar je zin hebt gehad Dat was tijdens de les niet altijd even duidelijk :D

Jou herken ik wel :P Ik vond het soms echt doodeng ... Op een moment durfde ik de opsprong met boomstam niet meer te springen, ik zat echt te trillen als een rietje ... Ik heb met springen gewoon zoveel twijfels, terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is door die lieve Dioos :D

texelse schreef:
het leuke aan deze foto's vind ik dat je jullie "ziet groeien". De eerste foto heel afwachtend en voorzichtig, en hoe meer foto's hoe dapperder jullie verder gaan.
Hartstikke leuk!! En commentaar komt niet van mijn kant. Het was tijdens een clinic, dus je hebt vast van de instructie wel gehoord waar je op moet letten. ;)

Lekker doorgaan met crossen hoor!!

Dankje :D Ik werd idd naarmate de les vorderde steeds wat zekerder en kreeg er (veel) meer plezier in :D Je mag altijd commentaar geven :D Heb eigenlijk niet heel veel meegekregen of iig niet gehoord. Hij was bijna alleen maar bezig met mij over een sprong heen praten :P

Ik ga zeker door met crossen :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:04

@ Ts, dat is inderdaad waar... Je paard heeft je er echt doorheengesleept!! Fijn beestje :j

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 19:48

Ziet er voor een zo goed als eerste keer zeker neit slecht uit hoor! Leuke pony is het ook!

Ik heb mezelf ook ingeschreven voor een training in Moordrecht, zo te zien ziet het er daar goed uit en ik hoop dat ik net zulke lieve mensjes heb die foto's komen maken natuurlijk;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:28

fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad, uiteindelijk... I told you so :P hihi...

kom je nog een keer? :D