Vandaag had ik met mijn haflinger een onderlinge cross van onze ponyclub. Dit was de 2e cross voor mijn pony dus ik heb de cross met iemand anders samen gereden, wat achteraf niet nodig was geweest want ze deed het super
. Ik heb een B dressuurproef gereden wat redelijk goed ging. Er stonden veel mensen langs de ring waardoor ze zich ontzettend wilde showen, en op sommige momenten van mijn been afliep en geen overgangen wilde maken. Zelf was ik ook heel erg zenuwachtig, waardoor we op de diagonaal 3 x in galop zijn aangesprongen terwijl er middendraf werd gevraagd. En 1 x kreeg ik haar niet terug uit de galop. Ook rijd ik op sommige momenten op een bom energie, waardoor ik te veel aan de voorkant bezig ben, en mijn benen onbewust afsteek waardoor ook miscommunicaties ontstaan. Heb toch nog 193 punten gehaald.Dan de cross (b groen) , ging echt veel beter dan verwacht. Ze sprong alles foutloos, dus ik ben super tevreden. Na 2.5 minuut werd de hartslag gecontroleerd en dan werd besloten of het paard mocht deelnemen aan het springparcours. Noraly had 87. Wat een conditie heeft dat beest zeg.
Het springparcours (60 cm) ging ook super, helaas niet veel gelukte foto's van. Noraly heeft nog moeite met de afstanden, en we hebben ook een hele tijd niet veel gesprongen aangezien ze veel te hard ging zodat het gevaarlijk werd. Nu blijft ze fijn bij mij en gaat het goed, en we hebben niets veranderd, geen ander bit, niets. We kwamen niet bij elke hindernis goed uit, maar toch foutloos. Ben echt supertrots op mijn pony.
Genoeg gelúld, hier de foto's.
Dressuur:
1.

Losrijden, Hier ben ik teveel bezig met de voorkant.
2.

3.

This toch echt een haflinger
4.

Dat voorbeentje
5.

En er zit me een kracht in dat dier.
6.

Afgroeten, Hier zie je ons minpunt, in de overgangen ook rond blijven.
Cross, helaas alleen gelukte foto's van de terugkomst.
7.

8.

9.

Braaf paard.
Naspringen, Helaas maar 1 gelukte foto van.
10.

Hier kwam ze niet uit waardoor ik niet goed meekwam.
Een reactie zou erg leuk zijn,
En dat hetzelfde met commentaar, wees niet bang om er wat van te zeggen, ik sta open om wat te leren!
.
!