[WN] Cherokee en Geronimo..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JustLisa

Cherokee en Geronimo..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 19:00

Hallo..

Mijn moeder heeft 2 paint's Cherokee Blue Eye van 6 jaar. En Panas King Geronimo van 7 jaar. Cherokee hebben we al een poosje, alleen hellaas klikt dat niet met mijn moeder, mijn moeder heeft vanalles met hem geprobeert hij is ook in training geweest. Maar hij blijft erg lastig te rijden en hij kan dan ook gemeen bokken. Hij is ook op de foto's geweest om te kijken of hij misschien ergens last van had maar dit leek niet het geval. Sinds een tijdje heeft ze nu ook Geronimo wat ontzettend goed klikt met elkaar, ze rijdt zo met hem weg, en het is echt een schatje! Ik kwam op het idee om op Cherokee mijn dressuur spullen te doen en kijken of ik dan misschien wat verder met hem kwam. En het gaat eigenlijk best goed moet ik zeggen. Hij staat nog wel steeds stil( je kan dan doen wat je wilt maar hij blijft gewoon staan! :? ) maar als hij dan eindelijk weer loopt gaat het super. Binnekort maar kijken of het met les ook zo goed blijft gaan.

Maargoed genoeg verteld :p hier zijn Ger en Cher ;)

Afbeelding
Cherokee en Geronimo ( cherokee heeft zomereczeem)

Afbeelding
:9

Afbeelding
Geronimo in outfit..

Afbeelding
Ik op Cher.

Afbeelding
Zo verschillend.

Afbeelding
Stap.

Afbeelding
Trots op Cherokee

Afbeelding
:evaw:

(Let niet op mijn winterlaarzen, maar mijn doorbloeding werkt niet goed waardoor ik erg koude voeten krijg :+ )

Charmaiineee

Re: Cherokee en Geronimo..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:00

aaaa wat een leukerds!

bluebell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 22:15

Wow wat een mooie vlekkenpoownies!!!

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 00:23

he wat leuk om cherk te zien.
idd cherky kan je gewoon engels rijden hoor.
geen probleem.
wanneer ik een middagje over heb kom ik zeker nog keer cherky bewonderen.......
maar waar zijn eigenlijk zn mooie lange manen??????

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 08:18

Wat een knapperds zeg!
Maar toch ben ik van mening dat het eigenlijk niet uitmaakt wat voor zadel je erop knalt zolang hij maar goed past!

JustLisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 11:23

REGINA76 schreef:
he wat leuk om cherk te zien.
idd cherky kan je gewoon engels rijden hoor.
geen probleem.
wanneer ik een middagje over heb kom ik zeker nog keer cherky bewonderen.......
maar waar zijn eigenlijk zn mooie lange manen??????

Zijn manen heeft hij er helemaal afgeschuurd ;(

Zack schreef:
Wat een knapperds zeg!
Maar toch ben ik van mening dat het eigenlijk niet uitmaakt wat voor zadel je erop knalt zolang hij maar goed past!

Ja dat dacht ik ook..maar nu gaat het ineens wel beter...Hiervoor heb ik ook eigenlijk bijna niet op hem gereden..Misschien klikken wij als combinatie gewoon iets beter..

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:24

Wat leuk die foto's en wat fijn dat het met jou en het rijden beter klikt.
Mss een idee om er eens een osteopaat naar te laten kijken, die zien en voelen veel meer dan de regionale dierenartsen en kijken veel verder dan de ''normale'' problemen of belssures en zo duur zijn ze niet ;)

Het staat hem overigens best heel leuk, kun je zo bijna deelnemen aan de hunterklasse!

JustLisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-09 17:01

Loes'sCorner schreef:
Wat leuk die foto's en wat fijn dat het met jou en het rijden beter klikt.
Mss een idee om er eens een osteopaat naar te laten kijken, die zien en voelen veel meer dan de regionale dierenartsen en kijken veel verder dan de ''normale'' problemen of belssures en zo duur zijn ze niet ;)

Het staat hem overigens best heel leuk, kun je zo bijna deelnemen aan de hunterklasse!

Die hebben we er ook al bij gehad, niks aan de hand..! Maar het gaat met grote stappen vooruit moet ik zeggen. Bijna geen verzet meer! Alleen afgelopen keer in een drukke groepsles, dat was net iets te veel van het goede en was hij teveel afgeleid. Dus we houden het toch nog maar even bij prive les of met zn 2e in de les. We zijn zelf al een paar keer het bos ingeweest en het ging heerlijk! Hij genoot er echt van :+:

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 21:27

Wat een leuk stel! Ben benieuwd naar meer rijfoto's van jullie!!!