[WN] Herzlake, 24-25 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Herzlake, 24-25 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 09:21

Afgelopen weekend zijn Sandra en ik naar een wedstrijd geweest in Herzlake (DL).
Voor San was het de eerste keer met Tina, dus die vond het allemaal heel erg spannend :D

Het trailbruggetje was echt een gaaf ding, maar Tina wist het nog zo net niet....
Afbeelding

Achteruit
Afbeelding

Reining
Afbeelding

Ze had een 3e plaats in de trail, een 6e in de pleasure en een 6e in de horsemanschip. Al met al heel netjes voor een 1e wedstrijd!!

Zondags waren Jae en ik aan de beurt in de Jackpot trail

Hetzelfde bruggetje, Jae vond hem niet spannend, maar toch was het best lastig met die latjes
Afbeelding

Afbeelding

Lope-overs... Jae nam ze erg enthousiast, kijk naar die oortjes :D
Afbeelding

Achterwaarts
Afbeelding

Zijwaarts
Afbeelding

Helaas was ik zelf niet geplaatst, maar heb wel weer zin gekregen om volgend jaar weer flink aan de bak te gaan :D

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 09:24

Hey wat leuk! Gefeliciteerd beide! *\o/*
Ik heb zelf net ook ons eerste trailwedstrijdje gedaan en wil er graag mee verder. Ik vind het hartstikke leuk! (nu het paard nog :D )
Gave brug inderdaad! Dat hek ziet er trouwens ook leuk en uitdagend uit zo met dat dakje erop!

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 09:27

Leuke foto's hoor CC.
Gefeliciteerd voor Sandra. En ik vind Jae er heel ontspannen uit zien op de foto's.
Mooi trailmateriaal hebben ze daar.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 09:28

Het hek was super!!!! Heb gelijk een goed idee gekregen hoe mijn eigen hek nog beter gaat blijven staan. Er zaten namelijk roosters onder waar ze het zand opschepte, echt geweldig.
Moet maar even kijken bij de gamma voor van die roosters die wel eens bij deuren ziet om je voeten af te vegen.

Achterom

Re: Herzlake, 24-25 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 09:35

Leuke foto's! Tina was wel heel alert zo te zien, knap gedaan van Sandra!

En lekker dat je er weer zin in hebt met Jae :j

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 09:38

Ah, dat klinkt zeker als een mooie constructie dan, dat hek! Zo blijft hij dus zowel onder als boven verbonden? Slim (en goed idee om te onthouden :)* )

crazycactus

Re: Herzlake, 24-25 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 09:40

@susanw nee van onder waren ze niet verbonden, de roosters zaten zeg maar aan de buitenkant van de staanders, dus niet waar je met je paard overheen ging. Het was een hele eenvoudige constructie. Het hek zelf was van aluminium dus lekker licht.

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 09:51

Oh! Zo! Nu snap ik hem! :D Maar het blijft een goed idee :j