,Wat ik ter info graag zou willen weten is hoe jullie in aanraking zijn gekomen met het westernrijden
en bij wie jullie gelest hebben, of waar jullie nu lessen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,
en bij wie jullie gelest hebben, of waar jullie nu lessen?
En het bevalt me PRIMA

(klinkt heel wat, maar stelt weinig voor
). Intussen daar een keer weggegaan en op Hippisch Centrum Rijerbos gereden in Oud Beijerland. Weer teruggegaan en met 15 ben ik toen gestopt. Heb toen 5 verzorgpaarden gehad, Trakehners. Engels gereden. Met 16 (zelfde jaar nog) op vakantie bij Rosworld 3 westernlessen gehad en toen ben ik in september 2001 bij de Greup Stables gaan lessen. Sinds maart 2002 mijn eigen paard
Toen herinnerde ik me het ponykamp op de Puzsta Ranch in Zeijen. Daar eens gaan kijken (heette inmiddels net Rosworld), lesje genomen en meteen verkocht! Na twee jaar ben ik met een paar anderen naar WSW gegaan, daar ging het leren weer verder. Nu verhuisd naar Elst en daar mag ik me naar hartelust bemoeien met het paard van een ander...
Af en toe gaan we met hem naar Karin van Bekkum.
)
maar ik ben nooit meer uit het westernzadel gekomen. Nu staat de hele dressuurboel op zolder te verstoffen
en ben ik ongeveer alweer 10 jaar met western bezig.
maar goed om haar een keer een pleziertje te doen ging ik mee, en ja inderdaad je raad het al ook nooit meer vanaf gekomen!, we hebben daarna nog een paint gehad, gogo
en een quarter hengst (Silver) mn zus wou niet meer en die is er mee gestopt, ik kon dat paard ook niet betalen dus we hebben m moeten verkopen. na een jaar ging ik werken en kon mn eigen paardje betalen. dus meteen gekocht
, ik ben begonnen op de rhynstone ranch in noord, en zit nu bij manege kalverhoek, waar ik echt niet van plan ben om weg te gaan! groetjes rhynstoner
Daarna ben ik op een manege gaan rijden, De Prinsemolen... die zaten toen nog in het Plaswijckpark....
Ik ben zelf al een jaartje of 10 met paarden bezig, eerst engels en een jaartje of 6 geleden ben ik in aanraking gekomen met het westernrijden
en je raad het al ,bij de madepolder, ik reed veel buiten en kwam bijna elke dag langs de madepolder en was toch wel nieuwsgierig
wat er op die stal gebeurde.