Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paintless schreef:dat is niet waar. ik heb een jury eens zien bepalen dat ze ook bij de in de hand onderdelen een cap moesten dragen. wel of geen vrije keus, van haar moest het.
dus de wran kan het wel mooi vrijstellen maar de jury heeft volgens mij het laatste woord.
Paintless schreef:dat is niet waar. ik heb een jury eens zien bepalen dat ze ook bij de in de hand onderdelen een cap moesten dragen. wel of geen vrije keus, van haar moest het.
dus de wran kan het wel mooi vrijstellen maar de jury heeft volgens mij het laatste woord.
sliding schreef:Paintless schreef:dat is niet waar. ik heb een jury eens zien bepalen dat ze ook bij de in de hand onderdelen een cap moesten dragen. wel of geen vrije keus, van haar moest het.
In het begin van de levelinvoering was daar nogal onduidelijkheid over.
De jury leden wisten toen ook niet precies hoe het zat, als ik mij het goed herinner is dit voorval al van een tijdje geleden toch "Paintless".
Nu is het zoals "MSQuincyTE" als antwoordt kreeg.