[SGW] Macho @ (oefen)Crossdebuut

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Never_Mind

Macho @ (oefen)Crossdebuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 15:56

Ook hier nog weer een topic over Broekelo :')
Ik heb dus éindelijk een keer een cross mogen rijden (wilde ik al 3 jaar, maar mocht nooit :P )
Maar ik ben heel erg tevreden..
In de cross, bij hindernis 2 wou ik de hoge, maar hij week uit en toen kwam ik recht voor de lage, dus die maar :+
Toen 3 en 4 hoog gesprongen. 4 vond ik eng, hij raakte 'm met z'n voorbenen.. Hij kwam op zich wel goed uit..
Toen 5 en 6 ook weer hoog, 6 wou hij weer uitwijken maar ik kon hem ervoor houden :)
7 had ik een weigering. de 2e x deed hij hem wel goed.. En toen raakte ik m'n beugel kwijt, en pas tussen 8 en 9 vond ik hem weer :') En hij zat nog verkeerd om (dat rijdt niet fijn met schuine blokjes :P )
Toen 8 had ik hetzelfde als 2, 9 had ik sowieso al de lage gedaan. 10 de hoge, 11 de brug, 12 de hoge. 13, de driesprong had ik een weigering op A, de 2e x deed die hem wel (de hoge), de voederplaats ook weer de lage (de schrik van 4 zat er toch een beetje in :') ).
Bij de waterbak wou ik het diepe in, daar dacht Macho anders over :Y) Na een weigering ging ik er maar bij het ondiepe in, deed hij alle moeite om langs het water te komen, maar hij ging er toch in :)
En toen weer 2x de hoge. Bij de laatste moest ik wachten op de 2 voor me :')
Uiteindelijk kwam ik 6 seconden onder de ideale tijd uit.

Naja, de foto's:
1. Tijdens het losrijden, was echt bagger.
Afbeelding

2. Hindernis 2, die ik dus eigenlijk hoog wilde nemen. Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat hij deze dan zou springen..
Afbeelding

3. Hindernis 17, het indianendorp.
Afbeelding

M'n vader en zus zijn ook nog een heel eind aan het rondcrossen geweest om zo veel mogelijk te kunnen zien..
En m'n zus heeft het gefilmd..

Hindernis 4 (en 5 in de verte):

Hindernis 9:

De waterbak:

MilleniumK

Re: Macho @ (oefen)Crossdebuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 20:35

Leuk Astrid, hij had zo te zien geen zin in natte voeten :)) .
Lekker oefenen en dan officieel?

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 20:43

Ik was wel van plan officieel te gaan starten, maar dat zal wel in het voorjaar worden :)
Hij wilde inderdaad geen natte voeten :P
Maar hij is er toch ingegaan :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 17:00

Ziet er leuk uit!
Wel vind ik dat je meer mag proberen ervoor, meer moeite, zoals bij het water, o, hij wilt het hoge niet in, laat dan maar, gelijk de lage.
Zo ook als je zegt bij, ik wou de hoge nemen, maar híj nam de lage.. ;)

Verder echt een leuk beestje!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 07:24

Ik geef je wel gelijk..
Maar hij heeft nog wel eens de neiging om te doen waar hij zelf zin in heeft, en dan valt er ook weinig in te brengen. Het gaat al een heel eind beter, maar toen met de waterbak had hij er niet veel zin in. Dat kun je in het filmpje niet helemaal goed zien..
Maar, de volgende keer doe ik wel meer moeite :)