Echt western rijden kan ik niet met 'm,maar we leren het samen een beetje
We hebben allebei plezier
beetje pleasure lukt wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beetje pleasure lukt wel.
Kirr__ schreef:Wauw, wat een mooie tinker, lijkt wel dat jullie veel plezier maken.
Stel me enkel een beetje vragen bij je zadel, lijkt niet goed te passen zowel niet voor je paardje als voor jou. Op die eerste foto van je 2de bericht zie je dat je zadel erg ver naar achter ligt en het lijkt te drukken op de schoft, kan natuurlijk ook een beetje een vertekening van de foto zijn.

FireAndIce schreef:Kirr__ schreef:Wauw, wat een mooie tinker, lijkt wel dat jullie veel plezier maken.
Stel me enkel een beetje vragen bij je zadel, lijkt niet goed te passen zowel niet voor je paardje als voor jou. Op die eerste foto van je 2de bericht zie je dat je zadel erg ver naar achter ligt en het lijkt te drukken op de schoft, kan natuurlijk ook een beetje een vertekening van de foto zijn.
Er wordt regelmatig ook door de eigenaresse met dit zadel gereden.
Dat het iets naar achteren schuift kan idd door de schoft komen,doet het springzadel ook.
Ik ga er eens goed op letten idd!
Hij heeft geen drukplekken ofzo,maar extra controle kan nooit kwaad!
Ik heb helaas geen duidelijkere foto.
Blij dat je dat soort dingen ziet

manex schreef:Mooie tinker. Ik mis alleen wel flinke sokken. Zijn die afgeschoren?
em_papillon schreef:Hee wat leuk! Volgens mij ken ik dit paard...
Klopt het dat hij eerst van een meisje is geweest dat maaike heet? In de omgeving in lisse?
Hij is nog altijd van haar hoor,ik verzorg 'm alleen vaak.
En wat een heerlijke joekel!
Leuk hoor!