mijn verslagje..
dressuur ging echt bagger voor mijn gevoel..maar hadden we toch nog 197 punten.
toen cross gelopen.. en inderdaad water was ik wat twijfelend voor en die trakhener helemaal maarja wilde het toch graag proberen.. en de puntjes want die hadden we nog nooit gesprongen en die hindernis 20 AB..nouja gewoon rijden niet te hard ivm gladheid sommige stukken.
springen hadden we helaas een weigering op hindernis 6 de triple. daarna wel weer super verder.
cross ging echt super lekker.. water goed bijna uit stap erover heen geduwd dus iedereen klappen en schreeuwen enz.. op naar de trakhener.. en hoppa leek wel een mini huppie ging net zo goed.
puntjes gingen ook super.. die hindernis 20 werd ik me beugel kwijt.. en tja durfde het niet door te drukken omdat je dat weer B onderaan hebt staan dus daar zelf een volte gereden.. 1 weig dus door de finish.. maar zelf echt een super gevoel
dat we de finish bereikt hebben wel natuurlijk buiten de tijd maarja had meer zoiets van we springen de hindernissen tijd kijken we maar niet na

Maar wat die 7 combinaties die onder mij geeindigd zijn hebben gedaan, geen idee.
Gelukkig hebben jij en je paard er niets aan over gehouden!
Wel een beetje jammer dat ik, na mijn goede uitgangspunt na dressuur en springen, de cross vrijwillig zou gaan verlaten ivm de trakhener.
Zij had nadien ook behoorlijk hoofdpijn. Vandaag zag ik plaatsvervangend sterrenstelsels bij dat meisje met die schimmel. Het ging niet raar of onbenullig met aanrijden, ze had een mooie afstand leek het maar het paard sprong er vrij ruim over en was groot. Dus voor de ruiter was bijna geen plek meer over. 
. Verder was de jury partijdig, de wind stond verkeerd en er landde een UFO achter nummer 5.