Citaat:Ik rijd de tripalon samen met mijn vriendin Marlon.
Om half 8 werden Mach en ik opgehaald met de trailer, meneertje had er zin in rende bijna de trailer in
Rond half 9 waren we op het terrein, toen naar binnen nummertje gehaald, paardjes gezadelt en ingereden.
Om 9:50 startte ik mijn proef in ring 1. Het ging keurig, netjes en beheerst, en was echt trots dat hij het zo goed gedaan had.
Maar ipv dat ik bij A de bak uitging ging ik gewoon dwars voor je jury de bak uit met een dikke smile
Jury even lachend uitgelegt dat je wel bij A er uit moest. Maar dat het er verder keurig uitzag
Toen paardjes even op rust, even bij het springparcourtje kijken, en omkleden voor de cross.
5 min ingereden voor de cross. Macho heeft een gigantisch springprobleem waardoor hij erg moeilijk te rijden is met springen en er meestal ook niet over heen gaat. Mijn voornemen was gewoon: Doet hij het, is het leuk, doet hij het niet gewoon lekker er langs je rijd voor je lol! Wonder boven wonder kreeg ik hem er 13 keer foutloos overheen. Alleen bij de in-uitjes steeg hij verticaal op en ben er toen langsgereden. Marlon reed de cross helemaal foutloos!
Toen het springparcour, voor een normale combinatie stelt het natuurlijk niks voor.
Maar ik had zenuwen van hier tot ginder omdat Macho nooit een parcour normaal kan uitrijden zonder zijn levades en bokken.
Ik zat daarom te twijfelen of ik het nou wel of niet zou doen. En toch maar gedaan.
Helemaal foutloos! Ik heb gejankt als een klein kind, maar zo trots was ik op hem.![]()
Resultaat:
1ste met dressuur 206 punten.
Tripalon 2x weigering.
Springparcour: Foutloos
Mega trots baasje!
De foto's:

Ring 1 Dressuur, Neusje mag er meer uit en rechtuit kijken.

1ste sprong in de cross! En toen was ik al zo blij!

En de op 1 na laatste, de waterbak! We hebben wat gelachen daar

Eigenlijk dachten we dat we klaar waren, maar opeens was er nog een sprong

Het springen, heb het hele parcour niet geademt!

Mijn topperdje

Tranen van trots.

Knappe pony..

Ik had het dus echt niet meer haha
We hebben een top dag gehad!