[WN] Filmpje trailles

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzorg

Filmpje trailles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 09:54

Ben zoooooo trots op mijn kereltje! Deze opname is van de laatste trailles bij Jan Pieter Koopman.

Vervelende alleen is dat ik tijdens een wedstrijd altijd veel te zenuwachtig ben (ondanks mijn Nervofit Forte :P ) dat ik er in een wedstrijd veel minder rust in rij...

Ohja en ik ga iets te lang rechtdoor vanaf de brug naar het hek... 8)7
Ohja 2, die gil in het vierkantje kwam omdat meneer struikelde, alleen is dat op t filmpje niet te zien. :D

Wilde het filmpje toch even delen met jullie :D

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 11:34

Jeetje wat ben jij vooruit gegaan zeg. Mega. :D
Echt leuk om te zien. En wat is die toch braaf. Had ik nou ook maar een haffie gekocht en plaats van zo'n "heethoofdige" quarter! ;)

Buitenzorg

Re: Filmpje trailles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 11:49

Thnx Jo! Jij en Jessie komen er ook wel hoor!!!

Nu voor mij alleen nog de rust die ik tijdens een training heb ook in een wedstrijd te vinden... :P

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 12:08

Daar heb ik van iemand een super advies voor gekregen.
Hij stelde mij een simpele vraag: "Moet je je geld ermee verdienen? Hangt je leven ervan af? Zonee, ga er dan gewoon van genieten. Als je in de Arena bent is dat jouw "Moment of Fame".
Dat heb ik mijn laatste wedstrijd in mijn oren geknoopt en zie ik werd gelijk eerste. Vind het soms ook moeilijk hoor, maar denk daar wel aan en het werkt echt!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 13:40

Je bent idd met sprongen vooruit gegaan, hebt er in dit filmpje goed de rust in. De tip van Miss Fancy is wel een hele goede.

Remember to have fun, because if you have no fun, it isn't worth doing it!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 16:13

pittig proefje!

netjes gereden hoor +:)+

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 20:02

Thnx allemaal!

@Jo, je hebt gelijk idd. Mijn hoofd weet dat ook wel. Want idd wat hangt er vanaf? Niks... Maar op een of andere manier blijf ik toch die druk voelen omdat een wedstrijd voor mij toch een soort graadmeter is van wat we tijdens de lessen leren ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 23:59

Als je nu in je achterhoofd houdt dat je op een wedstrijd maar 80% kunt laten zien van wat thuis wel gewoon lukt, is dat een reden om voor jezelf de lat minder hoog te leggen?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 00:06

In mijn kop stampen denk ik :D

Thuis gaan alle paarden beter ;)
En ik weet dat ik idd de lat voor mezelf heel hoog leg. Nick doet altijd weer super zijn best, aan hem ligt t ook zeker niet! Wel aan mij, voor 100%.

Misschien dat ik toch maar die clinic omgaan met wedstrijdstress van Paulette Zorn ga volgen.... :D

As zondag starten we in Bleiswijk. Ik start dan de pleasure voor het eerst op bosal. Omdat we daar nog niet zo lang mee rijden verwacht ik er ook helemaal niets van. Eens kijken of dat verwachtingspatroon me beter bevalt :D (Dan wordt het de volgende keer ook trail op bosal ;) )

Jackolena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 11:44

Hey ziet er goed uit, ook lekker veel rust in je parcours. Ene die Nick is ook een kanjer he!Hij doet het toch maar voor je.
Zondag ook die rust vasthouden en het gaat toppie.
Maar ga je nu op Bosal de pleasure doen en dan op gewoon trensje (snaffel) de trail. Mag dat?
Ik ben zelf aan het kijken of ik de pleasure (L3) op een hand ga starten en misschien de hms op snaffeltje. Weet het nog niet.
Maar weet ook niet ofdat wel mag, in een wedstrijd 2 verschillende bitten gebruiken.

Hee zie je zondag, gezelli, we gaan er gewoon weer een feestje van maken, alleen jammer dat ik niet bij jou nu meer rijd, dus gauw naar de L3 komen hoor!

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 15:22

Nee hoor, nog even in de L4 blijven hoor Esther. Anders wordt de afstand ineens zo groot. Volgend jaar mijn best doen om de laatste puntjes bij elkaar te sprokkelen. :D

En ik wens jullie zondag natuurlijk allemaal heel veel succes. Volgende keer zijn we absoluut weer van de partij. *D

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:45

Nick is het trailtalent van de groep, hij doet het super! Hij is zich zeer bewust van waar hij zijn beentjes neerzet en lekker voorzichtig maar erg braaf.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 07:11

@Mar, ja volgens mij mag dat. Ik wil nl de pleasure op bosal starten en de trail gewoon op hoofdstel. Beide varianten mag ik mee starten volgens het regelboek en elk onderdeel is op zichzelf staand.
Aangezien Sun ook nog geen 6 is, mag jij volgens mij ook allebei. Je mag in de L3 iig nog met snaffle rijden volgens het regelboek, dus waarom in jouw geval dan idd niet de pleasure op bit en de HMS op snaffle. Want eigenlijk is 1 start een op zichzelf staande wedstrijd volgens mij. *ga voor de zekerheid de WRAN een mailtje sturen :D *

@Crow, wederom thnx :o , nu dat talent nog laten zien ondanks mijn zenuwen! :D

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 07:52

buitenzorg geen zorgen, dat mag gewoon :j
je mag per onderdeel je hele outfit van jezelf en je paard verwisselen

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:10

super!! Pip wil m wel snel ontmoeten

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:11

Leuk! Is dit ook op Manege Reigershof?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 12:18

Ja dit is op Reigershof. Eens per maand op woensdagavond.

MissPippin schreef:
super!! Pip wil m wel snel ontmoeten

Bijna jammer dat Nick ruin is, jouw Pip heeft "mijn" kleurtje. Zou wel een leuke combi zijn, ha ha ha ha.

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:42

...ziet er toch goed uit... en ik weet hoe fijn JP lesgeeft..zet echt de puntjes op de i.... Succes in Bleiswijk!

migo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 06:09

heeey esther....je nick doet het echt helemaal top....nu maar hopen dat de stress bij jou wat rustiger word...dan kun je over een jaar naar de NK...
Tot de volgende trailles....gezellie

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 07:20

migo schreef:
heeey esther....je nick doet het echt helemaal top....nu maar hopen dat de stress bij jou wat rustiger word...dan kun je over een jaar naar de NK...
Tot de volgende trailles....gezellie

Dan al? := := := (Als het zover is gaan jullie van de les wel mee eej ;) :P

L2 rokje? :P

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 07:58

wow leuk trailproefje! begint best pittig ook meteen brug, balken en hek achter elkaar door.
Wat lopen jullie die balkjes ook mooi soepel. dat wil bij ons (fjord) nog wel eens struikelend gaan...
zijn we dus op aan het oefenen. zolang ik haar voorwaarts rijd tilt ze die benen wel op. :)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:59

Leuk zeg! Jullie doen het hartstikke goed :j Wat een mooi parcours ook! (ga hem even overtekenen denk ik ;) )

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 09:25

Dankjullie wel voor de complimenten allemaal!

Iemand nog een goeie tip om minder/niet zenuwachtig te zijn as zondag? :P

Ik begin zaterdagmiddag altijd al met Nervofit Forte (eerst bach rescue remedy, maar daar word ik alleen maar dronken van -27% alcohol!!- en dat werkt verder niet!

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:23

...zorgen dat je ruim op tijd bent...lekker inrijden... en gaan met die banaan.. De eerste keren dat ik een wedstrijd reed, was ik van de zenuwen zo "high als een kite"... %). De laatste keren ging het me meer om de lol... toen het paardje waar ik op reed met boompje (dat ernaast stond) en al door het hek ging, zat ik met een dikke grijs het ding tussen zijn tanden los te peuteren.. Weg zenuwen...de rest heb ik lekker rustig afgemaakt.. Ach, echt veel punten heb ik niet gekregen geloof ik, maar we hebben weer wat wedstrijdervaring toen opgedaan. :D

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:47

Ziet er super leuk uit zeg!!

En jou gilletje.. je ziet wel dat ie struikelt hoor in het vierkant.. je ziet em zeg maar weg zakken m'n z'n achter hand.. ik denk dat ik daar in zenuwen ook een "oeh" voor had gegeven :P

Kheb verder geen tips voor de zenuwen.. maar wel veel suc6 er mee!!