Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor de rest buitenritten, wat springen en losmakende oefeningen..
Vorst en sneeuw zijn niet zo'n probleem (kunststofbeslag), maar als het echt guur en nat is laat ik mijn paard wel wat sneller staan hoor...
We hebben wel een binnenbak vlakbij, ik hoop dat ik daar deze winter eens wat meer uurtjes in ga doorbrengen (vergeet het vaak, of als het te mooi weer is blijf ik liever buiten
).
( 1.5 mnd), dat houdt in lekker weide gang en af en toe mee langs de fiets.
! En afwisseling natuurlijk, dressuur houden we ook bij.
biancavos schreef:Ik heb het gevoel dat niet alle reacties van mensen zijn die endurance rijden..

Smoske schreef:Aangezien ik na een jaar bevallings- en zwangerschapsverlof terug rustig wil starten in maart zal ik deze winter net moeten doortrainen ipv het rustig aan te doen zoals andere winters..paard heeft een jaar ook niets meer gedaan buiten af en toe wat longeerwerk. (persoonlijke en bewuste keuze om geen bijrijder te nemen terwijl ik niet kon rijden )
Dus: longeren, in bak rijden en boswandelingen om samen terug in 'conditie en vorm' te komen...hopelijk zal het een zachte winter worden
en dan nog 1 x longeren. Ik rij ongeveer om de dag. Overdag staat hij lekker op het land met zijn vriendjes (kan bij ons het hele jaar door ivm zandgrond).