Ik zit met het volgende 'probleempje'.
Door een val van mijn toenmalige verzorgpony heb ik al zo'n 3 jaar niet gereden. Nu begint het toch wel weer te kriebelen. Ik zou graag weer beginnen met rijden

Maar, ik heb na die val wel een beetje schrik gekregen. Meer in de zin van: Ik vind het heel spannend om er weer boven op te kruipen. Dat had ik in Turkije en op Ameland ook, toen ik er eenmaal op zat heb ik voor de volle 100% genoten. Op Ameland ook over het strand geracet, heerlijk was dat!!!
Allemaal leuk en aardig zul je nu wel denken, maar ik zat er over te denken om misschien over te stappen naar het western rijden. Voor mijn val heb ik dit een midweek gedaan op een ranch in Duitsland, en ik vond het toch wel heel erg leuk en ik zat ook een stuk zekerder in het zadel. Tenminste, je zit meer 'in' het zadel om het zo maar even te zeggen. Is het te doen om EN opnieuw te beginnen met rijden EN een andere stijl te gaan beoefenen?
En dan nog een vraagje, waar zou je dat ofwel in omgeving Den Bosch ofwel omgeving Nijmegen kunnen doen? Want ik wil liever niet echt alleen op een manege rijden. Heb 10 jaar lang gereden en daarvan de laatste 6 jaar verzorgpony's gehad en elke dag gereden.
Het liefst zou ik dus ook weer gaan verzorgen.
Haha ik weet het, ik ben heel veel eisend

Mensen, bedankt voor het lezen. En als jullie wat tips hebben, kom maar op

Had al wel gekeken, maar wilde eigenlijk eerst even weten wat ik het best kon doen.