[SGW] Altos Back in business!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Altos

Altos Back in business!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 09:37

Eindelijk was het weer zo ver dat ik weer eens een crosstraining kon rijden. Na de verkoop van Legato ging ik met Zarate verder en gezien haar karakter destijds en haar kleine hartje leek zij in eerste instantie een geschiktheid voor de cross te hebben van 0,0. Alles op vreemd terrein was doordeng, zelfs een dressuurring.
Nu is ze het afgelopen jaar ontzettend veranderd en veel dapperder geworden dus kon ik het niet laten om haar toch eens mee te nemen. En gelukkig maar! Ze deed het fantastisch en vond het ontzettend leuk! Ik heb ons nu gelijk maar ingeschreven voor de oefencross in Princenhage (nu maar hopen dat het nog niet vol is). Zarate is een Flemmingh x Rinaldo van 5 jaar. Ze loopt momenteel M dressuur en B Springen met wp. Ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden.

Zarate's eerste crosstraining, Baarle Nassau, 17-09-2009

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 11:44

Welkom terug Vivian! Wat springt ze makkelijk over alle hindernissen! Hardstikke leuk dat Zarate het zo fijn oppakt!
Had je priveles daar?
Wat me wel opviel is dat je in de waterbak bleef lichtrijden. Ik heb geleerd in de waterbak altijd zo dicht mogelijk bij mij paard te blijven, dus doorzitten.
Voor de rest super! Die wedstrijd gaat helemaal lukken!

bvw

Re: Altos Back in business!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 12:51

Wat een super leuk dier!
Het ziet er heel simpel uit, ze springt ook erg lekker en pakt het super aan!
Het komt vast helemaal goed met jullie :)

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 17:33

he fijn nog een crossende Flemmingh :)

Ziet er erg goed uit voor je eerste training!

Die van mij was vroeger ook bang van alles, en leek ook nooit geschikt te zijn voor cross, maar langzaamaan komt dat allemaal goed :j

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:29

Ziet er inderdaad veelbelovend uit zo! Dat is zeker voor herhaling vatbaar, je ziet haar zelf ook echt plezier erin hebben. Op naar de oefencross als die nog niet vol is :)

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 18:04

Bedankt voor de leuke reacties!
Simmie: Ik had idd priveles. Wbt het doorzitten heb je helemaal gelijk maar ze liep zo ontspannen dat ik eigenlijk automatisch bleef lichtrijden.