Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Even de cross gelopen samen met iemand die morgen gaat starten, we waren gezellig weer met z'n viertjes, het clubje van Ede
. En natuurlijk nog even gezellig met Wim Grens staan kletsen en de cross doorgenomen..

( was btw zijn eerste ervaring met een cross
)
Onze combinatie is tweede geworden in de eerste groep van de BB. Minder dan 1 punt verschil met Nr1. Volkomen eigen schuld, op de laatste hindernis in het springparcours een suffe balk dus als ze die niet hadden gehad dan hadden ze gewonnen
(of net iets sneller waren geweest in de cross
)
Toen we het signaal kregen om te starten galoppeerde hij gelijk hard weg, en hij sprong gemakkelijk over de eerste hindernis!

...
.
? 

, denk misschien gaat hij achter de volgende aan.... :S maar dat ging hij in eerste instantie ook niet doen, maar daarna toch maar wel, alleen toen hebben we wel "een klein beetje" de sprong gesloopt
. Op sprong 3 kwam die weer wat terug maar wel goed overheen gekomen 4 5 6 gingen goed 7 weigering (mijn eigen stomme schuld) 8 9 goed
met veel pijn en moeite over de boomstam heen gekregen en daarna ben ik de bosjes in gegaan
hij vond het water eng.
)... Er maar weer op gegaan en door naar de driehoekjes, waar ik ook weer rustig moest rijden, maar dat ging gelukkig erg goed (ik keek wel uit om nog een keer uit de bocht te vliegen), 9 goed, 10 goed, op naar het water maar dat vond Jill niet zo'n goed idee, ze stopte en keerde al om op de heuvel ernaartoe, haha... Bijna weer eraf gevallen maar gelukkig optijd omgedraaid en maar gelijk erlangs gereden om verder gedoe (en een nat pak) te voorkomen. Laatste stukje ging weer zonder problemen!

. Nummer 2 was ook erg kijkerig en spierwit dus dat snap ik wel.

Helaas had ik een 5,9 voor de stijl dus jammer genoeg geen winstpunt, maar toch ben ik supertevreden en heeel erg trots op mijn topknollie!
Dat heb ik ook nog niet eerder meegemaakt (wel op het einde, maar niet tussendoor) 
(maar ik kan me voorstellen dat niemand mij herkend heeft
)
Maar wel lekker dat je paard een fijne ervaring heeft opgedaan.
en ging gillen als een merrie