[WN] Wie is er lid van de KNHSRV en waarom, wat voor meerwaarde?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Wie is er lid van de KNHSRV en waarom, wat voor meerwaarde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 07:14

Ik las op de site van Arthur dat er een ''nieuwe'' vereniging is van de KNHS speciaal voor reining?

Heeft dit ook nut om lid te worden voor een wat meer recreatieve ruiter of zullen de clinics endergelijk waar je tegen gereduceerd tarief aan mag deelnemen alleen intressant zijn voor de wedstrijdruiters?
volgens hun organiseren ze verschillende dingen waaraan je dan mag deelnemen, maar door wie worden die clinics endergelijke dan gegeven en waar?

Zijn er hier al mensen lid, en wat vind je ervan?

Het kost 60 euro voor een lidmaatschap dus dat is niet een heel klein bedrag, en als het dan niets is?

catalyst1

Re: Wie is er lid van de KNHSRV en waarom, wat voor meerwaarde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:19

Ik ben nog aan het bellen met de kNHS over wat de voordelen zijn en wat het NK KNHS reining nu precies gaat inhouden.Binnenkort zou e.e.a. via div websites bekend gemaakt worden.Ik wacht dus nog even af.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 13:40

Ik ben wel al lid, omdat ik ook mee doe met de trainingen van het jeugd van het knhsrv.

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:41

Heb vandaag contact gehad. Momenteel is het vooral interessant voor de jeugd en topruiters.Laat ik daar nu allebei niet bij horen....

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 12:18

HAha ja en ik ook niet ;)
Wat stom, ik vond het ook al vreemd dat er zo weinig over te vinden was dus dit zal dan ook geen verdere gevolgen hebben voorlopig!

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:03

ik vind het niet interessant ookal ben ik jeugdruiter,
de enige wedstrijden die je dan kunt starten zijn CRI voor young & youth riders. en die is er voor de eerste keer 1 dit jaar, nou voor dat ene wedstrijdje ga ik geen lid worden van de KNHS hoor...