Hallo allemaal, Ik zou heel graag leren crossen. Ik heb een 4-jarige Rhodium (x Kaiserstern) van 1.76 m. Rij voornamelijk dressuur met hem en af en toe zet ik eens een hindernisje neer. Nu lijkt het me super leuk om eens met hem te gaan crossen. Zag hier en daar in het forum al wat foto's voorbij komen met hindernissen van 60 tot 90 cm en dat lijkt me wel wat om te beginnen. Heeft iemand een idee waar ik in de buurt van Den Bosch les zou kunnen krijgen?
Alvast hartelijk dank, Irene
Sim
Geplaatst: 09-09-09 19:30
Zie de FAQ, daar staan alle oefenterreinen en instructeurs vermeld.
en dan kan ik je Rob Janssen van harte aanraden Hij heeft een oitgebreid oefenterrein in Hernen, net voor Nijmegen, en dat is zeer goed te doen vanuit Den Bosch. Zeker voor jou aangezien je gezien de foto's in je profiel in de Kruisstraat/Nuland staat.
Idd! Super. Nog een vraagje. Moet ik eerst springlessen gaan volgen voordat ik kan gaan crossen of leer ik dat gaande weg? We springen nu af en toe, ook met les. Maar dat is meer springles voor dressuurruiters! haha. Heb je daar ook nog tips voor. Je leest het wel: ik ben een echte leek! Maar die foto's in je profiel zijn echt fantastisch, dan begint het bij mij direct te kriebelen!
Rob geeft ook veel springles dus dat is niet per se nodig. Je hebt al wat basis gelegd neem ik aan in je springles, dus dan kun je prima beginnen met wat crosslesjes. Rob kan sowieso les geven op ieder niveau. Als je interesse hebt, stuur maar een PB voor zijn 06