Goedhard hoofdstel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Goedhard hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 08:45

Vraagje,

Ik heb nu mijn Kristel Marylot hoofdstel 4x gebruikt, de gespjes zijn al helemaal blauw uitgeslagen (corrosie) is dat normaal? Hoe kan je dit voorkomen?
Ik heb de boel al binnen gelegd en poets het elke keer keurig na gebruik. Ik vind het eigenlijk wat tegenvallen want deze hoofdstellen zouden onder elke weersomstandigheden goed blijven.
Heeft iedereen hier last van?

Ik heb trouwens KNAL-oranje :P vind het zoooo mooi staan bij Cisco!!

Hilli

Re: Goedhard hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:50

Ik zou sowieso even contact opnemen met Goedhard.

Ik heb een hoofdstel (eigenlijk geen idee welk merk, het is al een flink aantal jaren oud/heb het zelf niet aangeschaft) met messing gespjes en die blijven gewoon mooi. Niet glanzend, maar dat hoeft van mij ook niet. Ik poets de gespen nooit, hoofdstel krijgt wel regelmatig een badje in een emmertje warm water + drupje afwasmiddel.

Zie deze foto voor het hoofdstel: http://www.mijnalbum.nl/Foto-PZPUHFRB.jpg

Aan mijn teugels had ik op dat moment RVS musketons en daar was het scharniertje al vrij snel van verroest. Heb daar nu ook weer messing musketons voor.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 08:55

Hilli schreef:
Ik zou sowieso even contact opnemen met Goedhard.

Ik dacht dat het misschien iets was wat normaal was, vandaar de vraag aan anderen. Misschien ben ik niet de enige.
Maar inderdaad, Goedhard even bellen kan nooit kwaad hé?

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:48

Ik heb de mijne ook nog niet zo lang, maar heb het zelfde. Ik vind het wel heerlijke hoofdstellen. Mijn hoofdsel is mat geel en onderlegd met zwart en de bakstukken van zwart. Ik heb er al heel wat complimentjes over gehad.

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:08

De mensen achter Goedhard zijn altijd erg vriendelijk, dus zou zeker even bellen!