[WN] manage of instructeur Eindhoven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Virginia007

manage of instructeur Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 12:44

Hallo allemaal,

Ik ben dus Virginia, 27 jaar en woonachtig in Eindhoven. Ben op zoek naar een goede manege of instructeur/instructrice in Eindhoven of omgeving (tot max. 30 minuutjes rijden) die western prive lessen geeft.

Ik heb de lijst al bekeken en PCK Eersel al een mailtje gestuurd. Veel verder kwam ik eigenlijk ook niet via google. Diverse sites van maneges bezocht en vrijwel overal staat er alleen (dressuur)les voor volwassenen op.

Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen...of eigen ervaring delen. Ik heb namelijk geen ervaring met paardrijden en zou graag willen leren rijden (recreatief, western dus geen wedstrijden oid).

Groetjes,
Virginia

Gabacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:15

Hallo Virginia,

Ik neem dus aan, dat je geen eigen paard hebt en dus ergens een paard zou moeten 'huren' om daarop te lessen? Je zou eens kunnen informeren bij de Star-reiners in Sterksel (www.starreiners.com) of bij Wendy van Osch in Venhorst (www.wendyvanoschph.nl). Da's weer net een beetje verder van Eindhoven, maar toch.

Succes!

Patricia

Virginia007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 17:52

Ohw ja, ik heb geen eigen paard...maar op een manege kan je vaak gebruik maken van hun paarden en bij een instructeur heb ik dus graag dat ik dan op zijn/haar paard mag lessen.

Dank je wel voor de tips Patricia, ik ga de sites eens bekijken. :D

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 07:41

Wendy van Osch kan ik zeker aanraden.
Je kunt daar op goed getrainde quarters of paints van haarzelf rijden als je geen eigen paard hebt.

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 22:54

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:25

Ik kan je Sylvia hartelijk aanbevelen. Ze heeft zelf hele goede lespaarden waar ook een beginner op vooruit kan. Je leert veel van haar manier van lesgeven. Heeft veel geduld, ze legt alles heel goed uit. Ik zou zeggen, neem eens contact met haar op. Succes in ieder geval!
Bel of mail voor meer info:
[telefoonnummer verwijderd]
info@westernridingveldhoven.nl of eagvangrimbergen@onsbrabantnet.nl

PS, mocht je belangstelling hebben dan kun je zaterdag om 16.00 misschien eens een kijkje komen nemen naar haar manier van lesgeven.
Laatst bijgewerkt door TurdusMerula op 10-09-09 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: het noemen van telefoonnummers is niet toegestaan

radoszin

Re: manage of instructeur Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 13:17

Ik zou als ik jouw was eens bij de Starreiners informatie opvragen zoals Patricia hierboven ook al zegt.

Daar zit Ernst Claassen en Ingrid van Horne .

En idd Wendy alleen moet je dan wel eindje gaan rijden .

Virginia007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 14:21

Shellyke schreef:
Ik kan je Sylvia hartelijk aanbevelen. Ze heeft zelf hele goede lespaarden waar ook een beginner op vooruit kan. Je leert veel van haar manier van lesgeven. Heeft veel geduld, ze legt alles heel goed uit. Ik zou zeggen, neem eens contact met haar op. Succes in ieder geval!
Bel of mail voor meer info:
[telefoonnummer verwijderd]
info@westernridingveldhoven.nl of eagvangrimbergen@onsbrabantnet.nl

PS, mocht je belangstelling hebben dan kun je zaterdag om 16.00 misschien eens een kijkje komen nemen naar haar manier van lesgeven.

Mijn eerste afspraak staat en hoop dat het iets is voor mij. :D

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:35

Leuk om te horen! Virginia ik wens je bij deze heel veel succes met Sylvia.

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:55

oh leuk ( ik had ook al naar Syl verwezen :))! ben benieuwd hoe je het vind! syl is inderdaad super!!!!!

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:59

Ha wat leuk! Ik les ook bij haar! Op welke stal ga je lessen? Ik sta zelf bij Couwenberg en les daar dus ook, misschien kom ik je eens tegen! ;)

Virginia007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 20:57

Ik ga lessen bij haar op stal in Veldhoven. Leuk om te horen dat jullie ook allemaal les van haar krijgen. :D
Kunnen we nog eens ervaringen delen met elkaar.

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte ;)

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:59

Bij de Schietberg dan? Nee, daar sta ik niet, ik sta in Waalre, misschien dat je daar nog ook nog eens komt. Veel plezier iig!! Laat maar weten hoe t ging!