Vandaag was het OCC Deurle, waar ik heb meegedaan in de reeks 60cm. (alle begin is moeilijk
)Dressuur was niet zo goed (Coby loopt normaal E en A proeven, en dit simpele proefje was haar niet pittig genoeg, waardoor ze het zelf maar wat opvrolijkte
) Springen waren we foutloos en cross 2 weigeringen + 50 sec over de tijd.Al bij al was ik superblij, want had niet gedacht dat ik rond ging geraken met zo weinig weigeringen

Foto's zijn gemaakt door N-photography (waar logo bijstaat), anderen door Alizé hier op bokt. Aan beiden dank!
1. Coby in de dressuurproef (je ziet al dat ze het niet echt leuk vindt vandaag
)
2. Coby tijdens het springparcours, hindernis 1 (ja ik weet het, hindernissen zijn laag
)
3. hindernis 5B (tweede van de dubbel)

4. cross, hindernis 4

5. cross, hindernis 9 (5 t/m 8 waren achter dat bos en de fotografen konden zo snel niet meelopen
)
6. cross,hindernis 10, het water. Het lijkt alsof ze stopt, maar ze kwam met zo'n grote vaart aan, dat ik haar inhield zodat ze rustig het water kon indraven. Je moest namelijk de waterbak ook weer uitlopen schuinachteraan links. Als je te hard ging, miste je de bocht.

7. zelfde water, erdoorheen draven

8. idem, close-up

9. idem, spetter spetter

10. hindernis 11, watertoren

11. laatste rechte lijn naar de boom en het stro. Coby nog steeds heel enthousiast

Ik ga 1 foto uitkiezen (uit degene met logo) om te laten uitvergroten. Heb alleen even hulp nodig met kiezen
Tips zijn welkom! Oja, voor degenen die willen vermelden dat mijn beugels te lang zijn: ik heb slechte knieën, waardoor korter zitten echt niet gaat. (als in, dan kan ik amper nog lopen, en al helemaal niet meer met de vrachtwagen naar huis toe rijden
)Commentaar altijd welkom!
Over 2 weken gaan we in Merendree starten