[SGW] Opstartprobleempje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sambo

Opstartprobleempje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 17:33

Ik wil heel graag de SGW weer op gaan pakken maar weet gewoon niet waar te beginnen,bedoel hiermee de trainingen.
Zag dat er trainingen werden georganiseerd op 2 dagen in september maar heb geen tijd om hier een hele,doordeweekse,middag voor vrij te maken.
Misschien zijn er mensen met paarden die net zijn begonnen of nog willen beginnen en toevallig gaan lessen,onder begeleiding,in Ysselsteijn of Hernen?
Liefst al iets gevorderde ruiters/amazones met jonge of minder ervaren paarden.
Dit omdat ik zelf al enige ervaring heb maar mijn paard nog niet.

Snoekiej

Re: Opstartprobleempje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:50

Waarom bel je niet gewoon iemand op voor een priveles?

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 20:04

Zou ik ook kunnen doen maar ik dacht misschien zijn er toevallig mensen die met een jong paard gaan beginnen.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 22:49

Ik weet niet waar je woont maar bij ons (Ysselsteyn) worden regelmatig trainingen gegeven door mijn vader (Gerrit Franken) en Gerald Arts. Via onze site kun je ze bereiken, kun je altijd vragen of je bij anderen aan kunt aansluiten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 08:11

en ook bij Rob (Hernen) kun je altijd bellen voor een les en vragen of je met iemand samen kan rijden. De trainingen in september zijn trouwens in de avond, we beginnen rond vijf uur maar het is al redelijk vol. Volgend voorjaar beginnen de reguliere trainingen weer.

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 08:48

Ik ga informeren bij een trainer om eventueel aan te kunnen sluiten bij andere.Bedankt voor jullie reacties.

gigagent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:58

Vanuit onze vereniging gaan we regelmatig met een stel naar de les in Hernen. Meestal op een dinsdag avond maar kan ook op andere dagen. Mocht je belangstelling hebben pb maar.