[SGW] FEI paspoort

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PUPO

FEI paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 16:18

kan iemand mij exact vertellen wanneer je een FEI paspoort nodig hebt?

in de reglementen staat dat als je wilt deel nemen aan een internationale wedstrijd in eigenland, je geen FEI paspoort (1 en 2 ster) nodig hebt. je moet alleen geregistreerd staan bij de FEI.
het staat zelfs zo in div. vraag progamma's.. maar waarom hoor ik van div ruiters dat je toch een FEI paspoort nodig hebt?

Sim

Re: FEI paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:40

PUPO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 08:57

dat bedoel ik: er wordt geschreven dat je voor een 2* in nl een paspoort nodig hebt..

maar dit is wat de fei in hun reglement heeft staan:

2.1 All horses must be annually registered with the FEI.
2.2 Every horse entered at CCNs, CIC 2/1* and CCI 2/1* in a foreign country, and all
horses entered at CIC 3* and CCI 4/3*, CCIOs, Championships, Regional and Olympic
Games, whether at home or in foreign countries, must have an Official FEI Passport or a
National Passport approved by the FEI, as a means of identification and to establish
ownership.
2.3 Horses taking part in CCNs, CIC 2*/1* and CCI 2*/1* in the country in which they
are resident are not required to have such a passport as mentioned in Paragraph 2.2 above.

dus denk ik dat het niet nodig is, tenzij de knhs het ergens verplicht stelt... maar die info kan ik niet vinden..

Yolien

Re: FEI paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 08:47

In eigen land is een FEI paspoort NIET verplicht.
Anders even een mail sturen naar de KNHS, Marit heet ze volgens mij.