Ik vroeg me af van wie jullie les krijgen, en waarom je voor diegene gekozen hebt.
En welke discipline jullie dan trainen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Melanietje_ schreef:......en ze vraag ook wel eens wat je wilt doen,
groetjes melanie
FindingJack schreef:Ik heb altijd reining gereden maar omdat ik nu les bij Willem Odendaal is ook de interesse voor working cowhorse geboren. Ik woon in Zuid Holland maar heb geen goede ervaringen met de trainers hier in de buurt. Uiteindelijk bij Willem wel gevonden wat ik zocht.
TurdusMerula schreef:trickywonder schreef:(Paulette geeft haptonomisch les)
Wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen?

Ze begeleiden je ook met wedstrijden (zelf nog geen ervaring mee, maar anderen op stal wel) cowpuncher schreef:ik krijg les van Jeen de Boer, hij traint niet alleen mij maar de hele combinatie, stapt ook regelmatig op om dingen te laten zien,
hij heeft alles in Texas geleerd en behandeld paarden zoals het hoord niet ruw maar duidelijk, ik had nog nooit les gehad in westernriding, en ben nu al aardig op weg vind ik, wat mij aan hem bevalt is dat de les begint bij het opzadellen tot het afzadellen.
hij is niet duur en neemt de tijd.
mvg
Gerhard

susan schreef:cowpuncher schreef:ik krijg les van Jeen de Boer, hij traint niet alleen mij maar de hele combinatie, stapt ook regelmatig op om dingen te laten zien,
hij heeft alles in Texas geleerd en behandeld paarden zoals het hoord niet ruw maar duidelijk, ik had nog nooit les gehad in westernriding, en ben nu al aardig op weg vind ik, wat mij aan hem bevalt is dat de les begint bij het opzadellen tot het afzadellen.
hij is niet duur en neemt de tijd.
mvg
Gerhard![]()
*kruip weer terug op stoel*
*en pleurt er weer af*![]()
Dat was in de WRAN toen.. 
FindingJack schreef:Waarom heb je op een wedstrijd dan amateur reining en non-pro reining? Volgens mij is het een stap verder.