[SGW] Kennismakings-crossles 22 augustus in Helden (Limburg)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eventinggek

Kennismakings-crossles 22 augustus in Helden (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 15:47

KNHS regio Midden Limburg organiseert op zaterdag 22 augustus een kennismakingsdag voor combinaties die kennis willen maken met crossen. Trainingen worden gegeven door Suzanne Bouten (moi ;) ).

Deelname is voor A t/m E pony en paarden combinaties die nog vrijwel geen ervaring hebben met crossen, deelname is gratis. Aanmelden via de website http://www.eventingmaasenpeel.nl . Richttijd: 10.00-14.00.

Aansluitend vindt ook weer de eerste reguliere crosstraining plaats. Er zijn weer een aantal nieuwe data & locaties gepland, waarbij Rob Jansen, Fried van Stiphout en Suzanne Bouten afwisselend deze trainingen geven. Deze data staan ook op de site en opgave is mogelijk door het invullen van het inschrijvingsformulier op de site en deze te mailen naar eventingmaasenpeel@hotmail.com.

Tevens zijn wij al begonnen met de organisatie van onze SGW in 2010. Het ziet ernaar uit dat deze eind juni plaats gaat vinden, zodra de exacte datum bekend is zal deze op de website komen te staan. Er worden dan klasse B en L paarden en pony's en een BB cross verreden.

Pas op: crossen heeft een zeer hoog verslavingsgehalte :D

Annetje

Re: Kennismakings-crossles 22 augustus in Helden (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 23:21

Zitten er nog eisen aan de deelname van de kennismakingsdag? Ik neem aan dat een bodyprotector verplicht is?
Wat voor hindernissen kunnen er gesprongen worden? Ook échte puppyhindernissen? (dan kan ik er nog over nadenken namelijk!) En er wordt dan gewoon lesgegeven?
Tot wanneer is het inschrijven?

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 23:00

Yep, BP is verplicht en je moet B+wp springen en voldoende controle over je paard of pony hebben. Er zijn diverse hindernisjes voor te proberen, en ook echt puppy hindernissen :j Vooral boomstammen, we hebben daar ook een piano met n afsprong en wat heuveltjes enz. (geef op dezelfde locatie ook vaak beginnerstrainingen aan A/B pony's :o ). Ik geef zelf de trainingen, dus ja je krijgt ook les.

Ik weet eigenlijk niet precies wanneer sluitingsdatum is, maar ik zou zeggen geef je gewoon op :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:33

Eventinggek schreef:
Yep, BP is verplicht en je moet B+wp springen (...)
Dan houdt het helaas voor mij en de andere combinatie al op. We zijn nog nooit officieel gestart.
Jammer! Maar misschien kom ik wel kijken.