[WN] Fotoshoot washaki @ training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrr

Fotoshoot washaki @ training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 22:11

Dit is niet ons eerste topic hier, dus de meeste zullen al wel eens iets gelezen hebben over ons. Maar washaki is dus een half quarter merrie van 7 jaar, waar ik vooral reining en barrelrace mee rij.
Donderdag is de fotografe van N-photography geweest en heeft werkelijk schitterende foto's gemaakt die ik hier dan ook wil laten zien.
Kon moeilijk kiezen omdat het er zoveel waren, maar ik heb een poging gedaan :D

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. http://i663.photobucket.com/albums/uu36 ... el/elf.jpg

4. Afbeelding

5. http://i663.photobucket.com/albums/uu36 ... wintig.jpg

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. http://i663.photobucket.com/albums/uu36 ... /zeven.jpg (galop)

14. Afbeelding

15. http://i663.photobucket.com/albums/uu36 ... l/vier.jpg (hoofd)

16. Afbeelding

17. http://i663.photobucket.com/albums/uu36 ... wintig.jpg

18. http://i663.photobucket.com/albums/uu36 ... wintig.jpg

19. Afbeelding

20. Afbeelding

21. Afbeelding

22. http://i663.photobucket.com/albums/uu36 ... wintig.jpg (detailfoto hoofdstel)

Heb nu op de foto's gemerkt, dat ik er toch moet op gaan letten om rechter te zitten en mijn schouders verder naar achter te brengen

:evaw:

SamDoelen

Re: Fotoshoot washaki @ training

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:13

Leuke combinatie!!!!
Leuke foto's!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:20

Zeker knappe foto's en heel knap paardie.. Alleen jammer dat je zo naar voren zit!

Maarre pittige dame hoor, gaaf :j

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:25

Heel leuk paard en mooie combinatie zijn jullie.
Echt een mooie kleur.

Verder wel oppassen met je bandages, je legt ze te laag aan en je sluiting hoort boven. Als je sluiting zo los hangt, dan zou ik riempjes kopen om ze te sluiten

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 22:30

bulck schreef:
Heel leuk paard en mooie combinatie zijn jullie.
Echt een mooie kleur.

Verder wel oppassen met je bandages, je legt ze te laag aan en je sluiting hoort boven. Als je sluiting zo los hangt, dan zou ik riempjes kopen om ze te sluiten

De sluiting zit boven hoor, maar dat is met zo'n soort knopje, nogal moeilijk uit te leggen, er zit dus een riempje enkele keren rond dat vasthangt aan de bandage die dan over dat knopje moet...De sluiting hangt vast hoor, maar enkel het laatste stukje van het riempje hangt los. Maar ik rij normaal nooit met bandages en zeker niet me zo'n knop systeem, heb er met velcro. Ik heb deze week al les gekregen in het bandageren, wist namelijk niet goed hoe ze moesten zitten, maar nu dus wel. Maar bedankt voor de tips !

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:07

Ik blijf jouw merrie een plaatje vinden!! *D Jullie vormen bovendien écht een leuk team! :j
Het zijn gave foto's geworden!

Ik vind enkel dat je met je benen nogal ver naar voor uitsteekt :) Tip voor next time :D

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 06:42

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 07:07

mooie foto's geworden

Nonactive

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 09:51

Mooi!
Maar je merrie is al 7 toch? Dan zou ik een keer een ander bitje nemen, ik zag namenlijk dat je nog op een snaffle bit rijd :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 09:53

xTrudyx schreef:
Mooi!
Maar je merrie is al 7 toch? Dan zou ik een keer een ander bitje nemen, ik zag namenlijk dat je nog op een snaffle bit rijd :)

En wat zou een ander bit toevoegen dan?

Mooie foto's zeg!

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 10:07

Ja die begrijp ik ook niet eigenlijk :+

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 10:39

ik zie liever een paard wat met een snaffeltje gereden word dan een paard dat op een scharenbit gereden word.
zowel de ruiter als het paard moeten toe zijn aan een scharenbit. Daar moet je wel mee kunnen rijden.
Volgens mij maakt leeftijd hier op zich ook niks in uit...
(tenzij je wedstrijden start en je door je niveau 'gedwongen' wordt, want zo zie ik het wel een beetje, om op een scharenbit over te gaan.)

mijn paard is 18 en rij ik ook op een snaffle!

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 10:40

leuke foto's! mooi paard!
ik vind het wel jammer dat je zo naar voren zit.
Je hebt vast een lekker zadel dusss ga eens lekker zitten ;) haha

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 11:06

xTrudyx schreef:
Mooi!

Wat is dat nu weer voor opmerking ?
Al is ze er 37, dan rij ik haar toch nog op het bit dat ik zelf kies...
Zij loopt erg fijn & en erg licht op een snaffle. Ze moet trouwens nog heel wat beteren in de spin en laat daar nu net een snaffle het geschikte bitje voor zijn.
Dat er op bokt moeilijk werd gedaan op een te zwaar bit daar kan ik inkomen, maar nu mag een snaffle ook al niet meer ? :Y)

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 11:07

Bedankt aan al de rest en ik ga zeker en vast letten op het recht zitten hoor ! Heb inderdaad een erg lekker zadel ! :P

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:18

Wat een mooi paard joh! Ziet er heerlijk relaxt uit! Mooi dat blauw ook :j Gaaf dat je zo'n mooie reportage hebt nu!

Wat betreft het bit. Een shank is een einddoel hoor, er zijn zat (heel goede) trainers die altijd trainen/rijden met een snaffle en er alleen met een show een shank inhangen, dus helemaal niet vreemd! Ik vind het een heel prettig gezicht zo! Ga zo door :)

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 11:26

SusanW schreef:
Wat een mooi paard joh! Ziet er heerlijk relaxt uit! Mooi dat blauw ook :j Gaaf dat je zo'n mooie reportage hebt nu!

Wat betreft het bit. Een shank is een einddoel hoor, er zijn zat (heel goede) trainers die altijd trainen/rijden met een snaffle en er alleen met een show een shank inhangen, dus helemaal niet vreemd! Ik vind het een heel prettig gezicht zo! Ga zo door :)

Ik heb dit weekend mijn eerste wedstrijd ook op shank gereden, omdat op vreemd terrein die snaffle net niet voldeed. Maar zolang as de snaffle goed voelt blijf ik hem dan ook gebruiken :D.
Bedankt voor je reactie, ben inderdaad blij met deze foto's !

Quartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 12:16

Leuk paardje hoor. Misschien dat je de beugels iets langer kunt maken waardoor je misschien wat rechterop gaat zitten.

Nonactive

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:17

Kirr__ schreef:
xTrudyx schreef:
Mooi!

Wat is dat nu weer voor opmerking ?
Al is ze er 37, dan rij ik haar toch nog op het bit dat ik zelf kies...
Zij loopt erg fijn & en erg licht op een snaffle. Ze moet trouwens nog heel wat beteren in de spin en laat daar nu net een snaffle het geschikte bitje voor zijn.
Dat er op bokt moeilijk werd gedaan op een te zwaar bit daar kan ik inkomen, maar nu mag een snaffle ook al niet meer ? :Y)

Gewoon een hele normale opmerking ;)
En het maakt ook niet uit hoe oud je paard is. Maar ik dacht dat het misschien beter was om eens een keer een ander bitje te proberen. Maargoed mijn mening.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:25

Mooie foto's vooral foto nummer 2 en 14. Misschien een domme vraag maar waarom zit je zo met je onderbenen naar voren in foto nummer 8 en 9?
Het bit maakt toch niet uit? Ik rij op een Haf van 8 of 9 en die wordt gewoon op een trensje gereden.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:39

Ziet er heel goed uit hoor! Hele mooie foto's vooral foto 9 geeft een fijn beeld!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:07

Mooie foto's, je hebt een prachtig paard en jullie zijn een leuke combi! Ziet er goed uit.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 15:12

rainbow8 schreef:
Mooie foto's vooral foto nummer 2 en 14. Misschien een domme vraag maar waarom zit je zo met je onderbenen naar voren in foto nummer 8 en 9?
Het bit maakt toch niet uit? Ik rij op een Haf van 8 of 9 en die wordt gewoon op een trensje gereden.

Goh, geen idee, eigenlijk, heb hier al de opmerking gekregen van mijn beugels een gaatje langer te maken en zal het eens proberen maar heb ik niet het idee dat ik goed zit op mijn paard. Mijn trainer vindt deze beugelmaat ook goed voor mij, maar ik zal het hem eens vragen.
Maar goed, nummer 8 en 9, volgens mij heb ik daar net haar hoofd nog wat dieper gevraagd, dus net met mijn benen druk gegeven en laat ik op 8 en 9 alle druk terug los. Dus zit dan iets verder van het paard af en ook iets verder naar voor om mijn paard echt goed het idee te geven dat ze daar goed loopt en dat ze op die moment van nergens nog druk krijgt/voelt.
Maar ik ga er eens op letten !

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 15:13

xTrudyx schreef:
En het maakt ook niet uit hoe oud je paard is. Maar ik dacht dat het misschien beter was om eens een keer een ander bitje te proberen. Maargoed mijn mening.

Maar waarom zou het beter zijn om eens een ander bit te proberen ? Ik denk dat de foto's toch ook wel het beeld geven dat ze erg fijn loopt op dit bitje. En heb al vaak andere bitten geprobeerd, maar mijn paard loopt echt niet zo fijn op eender welk systeem met shanks...
Ik bedoel dit niet aanvallend, maar ik snap niet goed waarom je deze opmerking geeft ?

Nonactive

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:54

Kirr__ schreef:
xTrudyx schreef:

Maar waarom zou het beter zijn om eens een ander bit te proberen ? Ik denk dat de foto's toch ook wel het beeld geven dat ze erg fijn loopt op dit bitje. En heb al vaak andere bitten geprobeerd, maar mijn paard loopt echt niet zo fijn op eender welk systeem met shanks...
Ik bedoel dit niet aanvallend, maar ik snap niet goed waarom je deze opmerking geeft ?

Nee oke, jij weet natuurlijk wat het beste voor je paard is ;) en je paard loopt ook super op het bit. Maar misschien nog mooier op een ander zwaarder bitje, teminste de mijne wel ;)