In Amerika zijn er speciale "pinto" shows, maar ook rubrieken op shows waar je met een kleine apploosa tegen een grote appaloosa showt.
Wie weet of dit ook in NL kan? En dan specifiek voor de appaloosa's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij showmanship maakt het niet uit natuurlijk

Ik zal binnenkort ieder geval eens bij de WRAN gaan informeren
Denk hier serieus over na
En het gaat mij echt voornamelijk om het showen, rubrieken zoals hierboven aan zijn gegeven
samba schreef:Misschien denk wat te veel binnen de lijntjes. Eigenlijk heb je gelijk iedereen kan in de showmanship en in hand trail meedoen. Misschien best gezellig met kleintjes erbij. Ik zal mijn zusje even tippen dan kunnen we voortaan samen op wedstrijd
Kaisa schreef:In NL zie je dat idd nog erg weinig, maar in Amerika zie je het erg veel
Niels schreef:samba schreef:Misschien denk wat te veel binnen de lijntjes. Eigenlijk heb je gelijk iedereen kan in de showmanship en in hand trail meedoen. Misschien best gezellig met kleintjes erbij. Ik zal mijn zusje even tippen dan kunnen we voortaan samen op wedstrijd
Euhm, hoezo iedereen kan showmanship doen? Ik zie een shetlander toch niet snel winnen op hoog niveau. Ok, bij de WRAN L5/3 kan je zelfs met een schaap nog winnen, maar het is niet zo dat je met elk paard kan SAH'en.
Pienb schreef:Oa. via PtHAKaisa schreef:In NL zie je dat idd nog erg weinig, maar in Amerika zie je het erg veel
waar dat dan?
ik ben op open shows geweest en daar was welgetelt 1 echte pony in alle showmanships... de rest paints/quarters en paarden die er qua postuur ed redelijk op lijken ( owja en 1 teneessee walking horse haha)

)
Misschien dat jullie daar als 'grote paarden' mensen er raar tegenaan kijken, maar ik zeker niet!