deze heb ik oa http://www.montanasilversmiths.com/prod ... tprods=890
Ik heb er twee via Ebay gekocht, 1 nieuwe zwarte en 1 2e handse bruine. De nieuwe is nu na een jaar het bandje al van kapot gegaan ondanks dat het met nylon verstevigd leer is. Ook zijn de ´spijkers´aan de onderkant danig verroest. Het leer onder de gesp gaat een soort scheuren alsof het te droog is.
Uiteraard heb ik geen bonnetje of garantie via Ebay, maar ik vind het wel vreemd. Heb m kunnen laten maken bij de schoenmaker maar mooi is anders...
Voor de 2e handse heb ik via Montana zelf een nieuw bruin bandje op de kop weten te tikken, beetje geslijmd met salessupport
en die begint nu na nog geen jaar ook te scheuren en roest al bijna vanaf het begin.Ik heb weer contact opgenomen met die dame van salessupport en ik krijg nu uit coulance garantie en dus een nieuwe band.
Zij dacht dat het aan de PHwaarde van mijn huid en de samenstelling van mn zweet zou kunnen liggen, maar ik heb al eerder leren bandjes aan andere horloges gehad en nooit eerder last.... ??
Hebben jullie een soortgelijke ervaring?

Maar ben er nog steeds blij mee en als ie "op" is wordt het gewoon weer een "te vragen verjaardagscadeautje"!
Delfts blauw doet het ook goed.