Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had net ook al een topic geopend tegelijker tijd 

1e winstpunt is dus binnen
Ben al weer terug.
)
tientjeh schreef:Kwam mijn voorganger nog achterop bij de Grindhoeve ( hindernis waar Nickeltje een nat pak ging halen). Gelukkig geen last van haar gehad. Ze ging super netjes aan de kant. ( had het idee dat het ook een bokker was)
, Heb er zelf altijd zo'n hekel aan als mensen niet opletten of aan de kant gaan, maar ik werd echt verrast door jou, was geen poster die even waarschuwde dat je er aan kwam..... Maar het is gelukkig goed gegaan.
Eerste 3 hindernissen pakte Nika weer als vanouds aan, voor hindernis 4 wil ik haar netjes opvangen, dramt ze door, struikelt ze en daar lag ik weer. Ik had het echt even helemaal gehad. Tijdens het vallen ook weer op mijn hand terecht gekomen, dus die is ook weer flink dik en blauw. Die heb ik dus maar gelijk in de arnica gedaan in de hoop dat het snel weer wat afzakt.
Heel goed!
.
. Water ging toch erg fijn, dus daar was ik erg blij mee. Fredje leek wel wat vertrouwen kwijt te zijn, want we kwamen toch niet helemaal mooi in ons ritme als anders en wat af en toe toch een beetje aan het loeren, terwijl ze dat nooit gedaan heeft. Uiteindelijk wel foutloos gecrosst, dus ben maar weer erg trots op Fredje 
Al het trainen en lessen van de laatste tijd heeft zijn vruchten afgeworpen! Nu maar hopen dat we het vol kunnen houden.
Erg jammer van jullie val. En voor jullie allebei was het een afsluiter… Jammer dat je er tegenwoordig meteen uit moet na een val, anders had je nog lekker de cross uit kunnen rijden.