Ik wou graag even weten wat er het meest gereden word
groetjes ,
willeke001
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
willeke001
moet je meestal toch nog aardig je best doen. Zoiezo omdat het natuurlijk ook een andere omgeving is. Wat ik heel graag meer zou willen zien op wedstrijden is westernriding (zo heet dat toch? Dat parcoursje waarin je al die galopwissels moet maken). Daar zou ik dan echt op gaan trainen. Lijkt me super leuk en moeilijk, uitdaging dus
Blaze schreef:woww ik vind het toch wel super als ik lees dat toch wel een aantal zeer jonge mensen al veel ervaring hebben op wedstrijden (vooral reining) en dat andere onderdelen ook worden meegepakt voor de ervaring.
Dit alles ook nog op andere westernrassen dan alleen quarters of paints.
Ga zo door
Heb pas 1 wedstrijdje gereden en toen heb ik Horsemanship gestart, omdat ik het leuke daarvan vindt dat je een klein stukje individueel moet laten zien (en dan lekker precies op de pionnetjes, is een prima oefening) en een stukje in de groep (pleasure) wat voor mij een goede test was of m'n pony ook in een groep met haar koppie bij mij zou blijven.
Time will tell...... Blaze schreef:nou dat heb ik dus nooit gezegt, ik bedoel dus dat ik het liefste reining rijdt, en dus niet verder wil in de pleasure, dus doe ik pleasure voor de ervaring in wedstrijden. en ik heb een nrps geen paint dat klopt wel, heb jammer genoeg nog geen geld voor een paint of quarterwoww ik vind het toch wel super als ik lees dat toch wel een aantal zeer jonge mensen al veel ervaring hebben op wedstrijden (vooral reining) en dat andere onderdelen ook worden meegepakt voor de ervaring.
Dit alles ook nog op andere westernrassen dan alleen quarters of paints.
Ga zo door
maar zoals ik het zei leek het alsof ik zei dat ik in de top van de reining meereed, sorry, maar zo bedoelde ik het niet
) is hij er goed in
Misschien ook ooit nog eens een pleasureproefje voor de lol, hij heeft een hele mooie jog