Tijdens het invullen van de order had ik niet de mogelijkheid om de manier van versturen te specificeren, maar na een e-mailtje was dat meteen in orde gemaakt.
Na een week of twee wil ik weer eens met mijn account inloggen om te kijken wat de status van mijn order is en tot mijn stomme verbazing
bestond mijn account niet meer! Ik heb toen een e-mailtje gestuurd om te achterhalen wat er aan de hand was; geen reactie.
Vervolgens komt er een afschrift van mijn creditcard binnen; 160 euro door Equine Supply Direct afgeschreven…….zou het dan toch onderweg zijn? Weer een e-mail gestuurd om meer te weten te komen over de status van mijn order….geen reactie.
Vanochtend toch maar weer eens geprobeerd om in te loggen: ik besta weer als klant, MAAR ik krijg de melding “we cannot ship to the adress specified”!!
Dat is lekker, wel incasseren maar niet leveren!? WEER (ditmaal superpissig) een mailtje gestuurd, zou ik een reactie krijgen……??
Kortom, mijn ervaring met deze web-leverancier is slecht! En ik kan alleen maar hopen dat ik m’n spullen krijg of dat ik m’n geld terugzie.
Hebben jullie ervaring met deze site?
ja, dit is voor mij ook de reden dat ik zulke dingen niet aandurf...