Sorry voor het zoveelste topic... Maar... Ik ben zo groen als gras wat betreft western. Er is hier heel veel informatie te vinden, maar zoeken in 11634 onderwerpen, met als gemiddeld resultaat zo'n 1600 berichten is toch wel heel erg veel... Vandaar dat ik maar op deze manier een kleine hulpoproep plaats. Door de FAQ en wat andere berichten heb ik aardig wat antwoorden kunnen vinden, alleen... overal staan zo vele vaktermen in...
Dit jaar ben ik naar de "westerndag" van Equitana geweest. Laaiend enthousiast ben ik nu over het western rijden. Ik was al behoorlijk geïnteresseerd, want ik heb een goede stal kunnen vinden bij mij in de buurt die halve dagtochten organiseerd met Quarteres en Appaloosa's. Zij hadden mij dan ook aangeraden naar Equitana te gaan en mijn ogen eens goed de kost te geven. Dat is gelukt
! Na twintig jaar klassiek Engels te hebben gereden wil ik me dus graag gaan omscholen.Mijn vraag is of er hier ergens een topic of een website bekend is, waarin de verschillen in alle disciplines uitgelegd wordt met alle bijbehorende termen? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb al een aantal emails verstuurd voor lesaanvragen, en natuurlijk zal ik dan ook voldoende vragen en als het kan ga ik nog meer evenementen bezoeken. Maar ik ben iemand die veel leert van lezen, dus als het ergens na te lezen is ben ik een heel eind geholpen.
Kan iemand mij de goede richting op helpen?
Groetjes Sandra
).