er zit alleen een paspoort bij geen papieren. volgens de eigenaar is dit nog wel aan te vragen.
klopt dat? en hoe gaat dat in zijn werk ? komen er veel kosten bij kijken?
alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
Niels schreef:Inderdaad, een quarter zonder papieren is meestal geen Quarter maar een rasloos dier. Gewoon een slimme truc om het paard meer waard te maken.
Als het papier aangevraagd kon worden, waarom hebben die eigenaren dat dan nog niet gedaan?!
Citaat:als je het paard leuk en mooi vind en je wil er alleen wedstrijden mee gaan rijden maar niet fokken zou ik de eigenaar een bod doen van hooguit € 700,- met de mededeling take it or leave it en anders zorg je eerst maar dat er papieren bij komen.
En ja de reden waarom er geen papieren bijzitten heb ik dan ook altijd vraagtekens bij. Zoveel werk is dat nou ook weer niet, en het is wel een waardevermeerdering voor je paard. spicegirl schreef:ik vind zonder papieren is het geen quarter.als de moeder geen paier heeft, is het imo geen quarter.iedere fokker vraagt papier aan, zonder zijn ze nix waard, wat voor uitvluchten de verkoper ook verzint.
meestal is het een smoesje, om een kruising voor veel te verkopen.