De volgende morgen dus vertrokken en middels een omleiding waren we er in 2 en 'n half uur.. Bestwel een eindje rijden voor ons dus! Tornado en Tammy speelden heerlijk verliefd stel in het paddockje en we zijn dan ook snel gaan voorkeuren. Alles helemaal in orde!
Een A'tje en HF 32! We mochten dus starten! 
Dat hebben we uiteindelijk om kwart over 12 gedaan. Het eerste stuk heeft het verliefde stelletje flink lopen trekken en tegen elkaar op lopen racen, maar toen de paden over gingen van recht toe recht aan naar kronkel, was dat ook over! Heeeerlijk gereden, prachtige omgeving, braaf paard, zonnetje, wat wil je nog meer
Bij de P/A voor mijn gevoel binnen de minuut aangeboden, dat bleek anderhalf de zijn. Maar toch een HF van 46! Prima! 

Het laatste stuk een paar stukken galop meegepakt, maar dat werkte toch niet zo.. Als Tammy galoppeerde kon Tornado het niet zo langzaam en als Tornado galoppeerde kon Tammy het weer niet zo snel, dus uiteindelijk maar blijven draven! Lekker doorgekacheld totaan de finish, waar meneer met 56 binnen kwam. Toch best aardig, gezien al die achterlijke vlaggen bij de finish.. (HEEL praktisch, werkt niet echt mee aan een lagere hartslag..)

Bij de nakeuring was ook alles weer okee! Weer een A'tje, waar ik HEEL blij mee was, aangezien ie de vorige keer een B kreeg in Westdorp. Toen is de osteopaat geweest en heeft alles weer netjes rechtgezet, dus het was het gedoe allemaal wel waard! Hartslag van 48 en ook verder alles okee, behalve wat rode ogen.. Tja, wat wil je met al dat stof!

Ik heb een heeeerlijke rit gereden en voor mijn part zijn we volgend jaar weer van de partij!
Wendy, Gernick, Loes en de organisatie, ontzettend bedankt voor de geweldige dag!

Achja dr zullen wel meer wedstrijden volgen ben dr vast we een keer bij
)