[SGW] Filmpjes van de 1e crosstraining met verschillende paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Schoentje

Filmpjes van de 1e crosstraining met verschillende paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 20:50

Van de week ben ik sinds lange tijd weer eens gaan crossen in Baarle-Nassau. :D

We gingen met 9 paarden die nog nooit een cross van dichtbij hadden gezien, die waren dus zeer verrast toen ze uit de vrachtwagen kwamen!
Ze pakten allemaal super aan! Ze vonden het echt leuk!
We hebben het een en ander gefilmd om wat aan klanten te laten zien. Er staat dus niet alles op wat ze gesprongen hebben en het allereerste begin ook niet. Maar je kunt op de filmpjes wel zien hoe veel plezier de knollekes er in hebben!
Ik heb er net een paar op youtube gezet, als er interesse is, zet ik de andere ook nog wel op bokt als ze geupload zijn.

Soms zijn de beelden wat ver weg en wiebelig, omdat het meisje moest filmen tussen het opzadelen van de paarden door, je hoort ze af en toe ook lekker tekeer gaan op de wagen :D

Dit ben ik op een 5-jarige French Buffet, net bij ons binnen en de 2e keer dat ik er op zat.

Dit zijn ik op Zazoe, een 5-jarige Namelus R en onze stagiare Sterre op haar eigen 9-jarige Seabiscuit van Larino
Zazoe loopt M springen en wil ik van de zomer misschien gaan rijden op het NK voor jonge eventers in Ermelo, want hij pakte zo makkelijk aan en had er echt plezier in.

Ik ben nog een video aan het uploaden, die zal zo wel klaar zijn. de rest komt wel een andere keer.

Ik wilde gewoon ff laten zien hoe fijn onze paarden aanpakken!

_Chantie_

Re: Filmpjes van de 1e crosstraining met verschillende paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:56

Zo ze pakken het erg fijn aan!Ben wel weg van Zazoe, wat een gaaf beestje. Maar ze verblikken of verblozen alledrie nergens van!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 22:01

Wat doen ze het super zeg voor de eerste keer! Echt heel leuk! Vind de French Buffet wel een relaxed beest!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:07

Ziet er goed uit zeg bianca!
Gave beesten!! :)

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:32

Leuke filmpjes, ik vind dat altijd een lekker terreintje daar.
Mijn ruintje die in een normaal springparcours te kijkerig is, springt daar altijd met veel plezier.
Ik zie op de achtergrond trouwens ook mijn jonge merrie in de wei staan, gelukkig gaven jullie haar het goeie voorbeeld! :Y)

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 19:05

Dank je voor jullie leuke reacties!
En nou maar hopen dat je merrie er iets van geleerd heeft! ;)

Ik heb nu ook nog 2 andere filmpjes geupload.

Onze 5-jarige Zorba v. Sheraton.
Hem wil ik van de zomer misschien ook in Ermelo bij de eventers rijden. Hij had er zo veel plezier in, moet je z'n koppie zien en hoe geweldig dan ie z'n voorbenen weg heeft op de sprong!

Sterre op een 4-jarige Alcatraz en ik op Variomatic, een 7-jarige Corland.
Deze twee deden het ook geweldig! zeker die 4-jarige, die heeft nog maar zo weinig gezien in zijn leven!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:51

Leuk hoor! Is ook een erg leuk terrein voor jonge paarden, staat van alles wat.