Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Springen met quarters kan in principe gemakkelijk. Maar zoals hierboven gezegd word hebben quarters eerder explosieve kracht en dat is misschien niet handig met bijvoorbeeld een cross. Toch denk ik dat je met een volbloed ofzo net wat beter af bent mocht je echt verder willen komen in deze tak
)

MSQuincyTE schreef:AnnebelleVD ik zie geen Trail staan? kan die dat dan wel of niet
nee dat kan hij NIET hihi, heeft vroeger als ik het goed heb wel pogingen ondernomen dit te kunnen maar wat ik opmaak uit die verhalen is dat hij het niet wil en als hij het niet wil dan gebeurt het meestal (helaas) ook niet...
AnnebelleVD schreef:Hahahanee dat kan hij NIET hihi, heeft vroeger als ik het goed heb wel pogingen ondernomen dit te kunnen maar wat ik opmaak uit die verhalen is dat hij het niet wil en als hij het niet wil dan gebeurt het meestal (helaas) ook niet...
mijn paard doet de trail nou echt super doe ook aan wedstrijden mee, en daar mee heeft ze ook al lintje gewonnen, ook doe ik met mijn paard In Hand Trail, en ook daarin heeft ze lintje gewonnen, oja mijn paard is 19 jaar jong